gluffis
Slowrider
Det där gick väl bra Fick vifta med målflaggan lite o bygga Park Ferme, eller Farme som skylten sade...
Jag hittar inga resultat, är jag blind eller?
Och vad tog åt dig i helgen?? Stod och tittade på dig under andra finalrejset. Du har fått upp grym fart. Riktigt roligt att följa dig, du bjussade inte på något och roffade åt dig duktigt.
Superbra kört Karin.
Hejja hejja..
Tack för ett mycket bra arrangemang i Örebro!
Dubbel tummenupp för SM-Banketten!
Gluffis, som jag skickade ut med målflaggen om jag fattade rätt ?!, dök upp från nästan ingenstans och ville vara funkis, man blir fan rörd av sånt. Ledsen att jag inte visste vem du var igår...
Tack och bock för alla fina ord
Har varit ute på banan idag och plockat ihop det sista. Kom inte ut så tidigt märkligt nog
Har precis gjort klart de olika tabellerna och de dyker upp om några minuter. Ingen är felfri så ni är välkomna att kontrollera siffrorna.
Ang de säkerhetshöjande grejerna var det tänkt att bli exakt som micke föreslår men vi hade bara tillgång till en grävmaskin tidigare i veckan och skulle han gjort jobbet hade han nog stått där än. Problemet är känt och ska fixas så fort det går. Alltid bra med konstruktiv kritik
Den lilla högen som Ryberg tydligen fick en luftförd av hade jag inte insett skulle kunna vara nåt problem, den kommer självfallet flyttas. Han slog "bara" loss en liten flisa i en tand även om det såg väldigt otrevligt ut när han låg där först.
Trodde hela dan skulle gå åt h-vete när vi hade två sjukvårdsuppdrag första timmen men efter det var vi helt på schemat resten av dagen varje gång jag kollade på klockan.
Ett par extra tack till min underbara Åsa som stöttade mig i fixandet och även tog en hel del av fixandet själv.
MC Doc - Martin som ställde upp med kort varsel. Utan läkare, inget rejs. Hoppas vi fick åtminstone G i hur säkerheten fungerande, vi får talas mer om vad som kan göras bättre (brits att lägga folk på är antecknat)
Marcus som hjälpt till hur mkt som helst i veckan är värd hur mkt som helst. Lasse R som styrde utsläpp mm - toppen.
Sara och Hannes som kom upp från Linköping och underlättade massor.
Gluffis, som jag skickade ut med målflaggen om jag fattade rätt ?!, dök upp från nästan ingenstans och ville vara funkis, man blir fan rörd av sånt. Ledsen att jag inte visste vem du var igår...
Alla ni andra som jag inte nämner är såklart oxå värda hur mkt som helst men dessa var de jag kom på lite snabbt nu.
Mer grejer som går att förbättra men även sånt som var bra mottages tacksamt. Allting kommer inte gå att fixa men vissa grejer kan såklart ordnas
Hur coolt är inte det här då?
Ok, inte 100% jämförbart då Erik hade fria varv hela tiden men ändå...
Blom vann avslutningen på strömpis i alla fall.... Utan Konkurenns!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|