SM hjul till KTM

Stuntrider

Stunt!!!!
Gick med
27 Sep 2006
Hoj
Stunthoj
Hej, Jag undrar vart man kan få tag i SM hjul till en KTM 125a?
Har letat på blocket och överallt och har inte ittat nånting, bara till dom större hojarna!

Finns det att köpa nya? isåfall vart?

Tacksam för svar:)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Gues what dom större passar.. Kolla dimensionerna orginal, är det samma passar dom.

deLi

(=
Gick med
15 Oct 2006
Hoj
Aprilia rs-07 och en fiddy
Hej jag har en liten fråga och jag pallade inte gör en egen tråd för denna lilla frågan. Jag hoppas att _h2o inte blir allt fö arg på mig nu. Jag vill oxå skaffa sm fälgar och jag undrar om det är jätte stor skillnad på att köra med ett back däck på 5 tum eller 4.25. dom stor "riktiga" motraderna har ju 5 tum men blir det för stor för mig eller något sånt.... Kan någon snälla människa som VET svara på denna fråga så vore det väldigt mysigt :p

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Hej jag har en liten fråga och jag pallade inte gör en egen tråd för denna lilla frågan. Jag hoppas att _h2o inte blir allt fö arg på mig nu. Jag vill oxå skaffa sm fälgar och jag undrar om det är jätte stor skillnad på att köra med ett back däck på 5 tum eller 4.25. dom stor "riktiga" motraderna har ju 5 tum men blir det för stor för mig eller något sånt.... Kan någon snälla människa som VET svara på denna fråga så vore det väldigt mysigt :p

det är ingen stor skillnad på en 4,25 tums fälg och en 5tums. ett 160däck gör sig dock bättre på en 5tums än 4,25.. fördelen med 4,25 är ju att man kan ha däcket längre fram utan att det tar i svingen.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...