SM i Roadracing på Sviestad i Linköping, SportExpressen.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag har spelat in Roadracingen samt Supermoto. Supermoton var oerhört bättre filmad. Ska kontakta Bergman Trading om det här.

Jag vet inte hur jag ska få in det på datorn, så jag hoppas att nån annan lyckas före.
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:tummenupp Saknade dock rookie 600 och 1000 men annars var det bra, håller med Swedie att Supermoto var bättre filmat.

Har spelat in men kan tyvärr inte lägga in de i datorn :(
 
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
Sandstream eller vad gubben heter brukar väll vara en hejjare på detta :)

Kom på en idé skulle inte Sportexpressen kunna filma rookieklasserna och sälja dem på dvd eller likn skulle ju finnas stort intresse för det med. Utan kommentatorer bara low-budget. Kanske kostar för mkt att ha aktiva kameramän på banan. Tror dock att de flesta rookies och andra intresserade skulle vara beredda å betala en summa.
 
Last edited:

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Ort
Nybro
Hoj
ZX-6R SST 600
J.Andersson skrev:
2201500 Sandstream eller vad gubben heter brukar väll vara en hejjare på detta :)

Kom på en idé skulle inte Sportexpressen kunna filma rookieklasserna och sälja dem på dvd eller likn skulle ju finnas stort intresse för det med. Utan kommentatorer bara low-budget. Kanske kostar för mkt att ha aktiva kameramän på banan. Tror dock att de flesta rookies och andra intresserade skulle vara beredda å betala en summa.

Jävligt bra ide! Kostar väl lite att redigera och klippa ihop det, men jag skulle gladligen betala.

Har bett pappa att filma mig en gång, först följde han en annan förare sen så filmade han himlen. :3freak
 

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Aprilia Sportcity One
Ingen som gjort en tv-rip?
Jobbade när det sändes :4skrika
 

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
J.Andersson skrev:
2201500 Sandstream eller vad gubben heter brukar väll vara en hejjare på detta :)

Kom på en idé skulle inte Sportexpressen kunna filma rookieklasserna och sälja dem på dvd eller likn skulle ju finnas stort intresse för det med. Utan kommentatorer bara low-budget. Kanske kostar för mkt att ha aktiva kameramän på banan. Tror dock att de flesta rookies och andra intresserade skulle vara beredda å betala en summa.

Jättebra idé! Jag skulle garanterat hosta upp dom där 2500:- som alla gnäller om, bara för att få se mina egna race!!! :tummenupp
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
oscar skrev:
2202221 Var 250-racet lika kul på TV som det kändes att köra? :)
250 racet var bra på TV. Såg ut som om du hade omväxlande kul, svettig omkörning av Mårtensson på första varvet, och frustrerande körning med nära ögat krockar pga missade växlar efter Bergskurvan bla.
 

Marcin_go

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2004
Ort
Lund
Hoj
YZ250f -06; CB900f Hornet -02; CBR1000RR -08; Aprilia RS250 -98
Kan bli svårt.

Verkar som att både The pitate bay och swebits ligger nere på grund av att polisen har beslagtagit servrarna, så förmodligen kommerman inte kunna tanka det på den vägen.

www.swebits.org
 

Martin S

Team Motorhuset
Gick med
30 Sep 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha * X
Är det ingen som sitter på en juste uppkoppling och kan köra det via ftp eller lägga ut det på en egen server eller ngt.
Fan vill ju se det ju. undrar även jag när reprisen går..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top