Som jag trodde då men vill ju inte chansa och sitta där med hälften sen .sege skrev:2220164Samma fil från två olika ställen för att sprida ut belastningen lite.
Så man var ju tvungen att fråga.
Tack igen
Som jag trodde då men vill ju inte chansa och sitta där med hälften sen .sege skrev:2220164Samma fil från två olika ställen för att sprida ut belastningen lite.
sege skrev:
sege skrev:2220164Samma fil från två olika ställen för att sprida ut belastningen lite.
sege skrev:
sandstream skrev:2221351...höjdpunkterna för mig var Oscars bromsning på första varvet i 250...
oscar skrev:2225654
Fel uppstod vid begäran av codec, och jag hör bara ljudet! Vad betyder det och hur löser man det?
Babar skrev:2225749Filmen är komprimerad med en xvid codec. Sök lite på nätet hittar du den. Sen är det bara installera och kolla.
Måste lära mig skriva nya svar.. blir så tokig följd annars på diskussionen.. kolla mitt förra svar jag editerade lite.oscar skrev:2225755Försökt och misslyckats! Jag avskyr datorer!
Lindén undrade om du blundade när du bromsade, de hade han gjortoscar skrev:2225654
oscar skrev:2225755Försökt och misslyckats! Jag avskyr datorer!
sandstream skrev:2225833Lindén undrade om du blundade när du bromsade, de hade han gjort
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|