Var kan man hitta resultaten? Är intresserad av vem som vann rookie 1000 samt pro superbike
http://raceresults.se/RESULTS/tabid...13-08-24/mode/pdf/language/en-US/Default.aspx
Var kan man hitta resultaten? Är intresserad av vem som vann rookie 1000 samt pro superbike
Hörde alla dom 20 något ifrån "högtalarna" då?
Till stor del säkerhetsskäl skulle jag tro. Efter varje race så går funktionärerna ut och kollar att banan är ok, sopar av eventuell skräp mm. Samt tid som avsätts för att bärga ev krasch mm.
Dessutom får du/ni tänka på att idag var det torrt race, i regn sjunker tiderna per varv med x sekunder. Det måste man ha i åtanke som arrangör. Man kan inte ha ett tidsschema för om det är torrt och ett om det är regnrace.
Hehe, min ironi kanske inte gick fram?
Är det samma André som körde Rookie 1000 för ett par år sedan och Superbike förra året?andre_a vann rookie 1000 iaf
P€RRA;5877468 skrev:Är det samma André som körde Rookie 1000 för ett par år sedan och Superbike förra året?
Men då får han väl ta och byta namn då så att man inte blandar ihop demnej det är det inte !
Jag hörde minst 20 stycken som sa att speakern var kalas, bäst hittills!!!
Priset för bästa ljud går väl iallafall till Patrik Carvall på ducati! Väckte habegär! Såg inte vad som hände i slutet på (lördagen)racet när han gick av. Någon som såg/vet?
Han har försökt förklara det där tidigare men det verkar vara svårt att få genomslag på det hela:P€RRA;5877480 skrev:Men då får han väl ta och byta namn då så att man inte blandar ihop dem
Hej!
Har förstått att många tror att jag är André Andersson som körde Pro Superbike förra året.
Så är inte fallet.
Jag har bara kört bandagar tidigare på en Aprilia Tuono V4.
Detta året bestämde jag mig för och börja tävla och skaffade mig en HP4.
Så jag är Rookie i allra högsta grad.
Anderstorp va min andra tävling i mitt liv.
Så va inte arga på mig.
Mvh André
Han får helt enkelt lägga sig till med mellannamnet, tex André H Andersson. Eller byta namn helt. Tänk på publiken!!!Han har försökt förklara det där tidigare men det verkar vara svårt att få genomslag på det hela.
Han får helt enkelt lägga sig till med mellannamnet, tex André H Andersson. Eller byta namn helt. Tänk på publiken!!!
Och speakern!!! Så mycket felaktigheter han måste ha sagt....
Men vad hände på söndagen? Ligga och rotera på 1.07r och bli varvad???
Den bästa speakern i mannaminne
Vem hade dem?
Han hade väl bestämt sig för att toura hem titeln i R1000, lite Usain Bolt över det hela, jogga över mållinjen liksom...Och speakern!!! Så mycket felaktigheter han måste ha sagt....
Men vad hände på söndagen? Ligga och rotera på 1.07r och bli varvad???
Här fungerar visst inga lögner, jag som tänkte gå på i Mozzberk-stilMotorproblem, varvade inte över 8000 rpm - gått in i safemode
Tror knappast någon arrangör har egna fotografer ute som tar bilder...
Bandagsarrangörer jo!
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |