SM OT! Stubb runt Örebro :D

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
Jag är inte blyg!! med att köra olagligt! men feg med mina knän! hänger nog att man hänger och ligger sist i klungan!
och du det är faktisgt massa helger till den 13:e okt

Evil M skrev:
Det blir nog inge mer nu på någon månad :( för det är ju älg jakt snart(13oktober) å då får man ju inte åka på nått som låter för man kan ju skrämma älgarna :mad: men i november kan det kanske bli nått om det inte är tjäle i backen vill säga. Men phastasphuk ska väl fixa ett grusbus race inom en snar framtid hoppas jag innan han säljer sin röv åt ryska sjömen igen(enlig supermoto) :p då är det bara att haka på, kläm dit ett batteri cyckel lyse fram å bak så ser det ju lite lagligt ut iaf :tummenupp

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Mcbudet skrev:
Jag är inte blyg!! med att köra olagligt! men feg med mina knän! hänger nog att man hänger och ligger sist i klungan!
och du det är faktisgt massa helger till den 13:e okt

Ja jag vet att det är ett par helger kvar till den 13:e okt men säg det till dom runtliggande jaktlagen, det är alltid samma visa när älgjakten närmar sig då blir gubbarna sura om man gasar förbi på grusvägen 200meter förbi dem när dom lagar sina jakttorn inne i skogen, dom tror att man skrämmer älgarna men det är ju själva värket jägarna som skrämmer dem men det fattar dom inte :mad:

Men då kan du ju hänga på när det blir grusbus race iaf :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Brainwashed hade lite svårt med täckningen på dampofonen :D

Ursäkta kvaliteten på bilden men jag är jävligt darrhänt och den är tagen med telefonen...

Bifogat

• gimpus_phone_home.jpg
    gimpus_phone_home.jpg
    6.1 KB · Visningar: 266

phastasphuk

blubb blubb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
990 SMR, Speed Triple 855, Husaberg FE600E, Husaberg FE390
Evil M skrev:
Ja jag vet att det är ett par helger kvar till den 13:e okt men säg det till dom runtliggande jaktlagen, det är alltid samma visa när älgjakten närmar sig då blir gubbarna sura om man gasar förbi på grusvägen 200meter förbi dem när dom lagar sina jakttorn inne i skogen, dom tror att man skrämmer älgarna men det är ju själva värket jägarna som skrämmer dem men det fattar dom inte :mad:

Men då kan du ju hänga på när det blir grusbus race iaf :tummenupp

Yeap, ska väl dra igång ett grusrace innan jag sticker utomlands.
Blir en dags (halvdag egentligen, eftersom man måste grilla körv och komma upp ur sängen på söndagen) racande på små små grusiga och leriga vägar/stigar
Och då kan ju älglagen säga vad dom vill, för då håller vi till på vägar (BAH!) som det är lagligt att köra på (muahaha) och bullrar runt halva närke...ska skrämma dom där älgarna ända till värmland :D

Vet att dom vanliga husa ligisterna från örebro är med, men är det någon mer som vill följa med?

Zandrah

Guest
*vill oxå me å grilla korv*
får väl lov å va följebil kanske... :rolleyes:

Noffe

Mästarn på hjälmskrap...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nada
Hojta till när det blir mer stubbrace, jag är på direkt! Om man får ha yamaha förstås? :rolleyes:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Noffe skrev:
Hojta till när det blir mer stubbrace, jag är på direkt! Om man får ha yamaha förstås? :rolleyes:
Såklart du får :) Lite beroende på var vi kör. Vissa markägare är lite restriktiva...

Först undertecknas ett kontrakt som säger att alla förare av icke Husor blir mobbade och om det mot förmodan skulle vara så att det händer nåt med en Husa så får man ett finger i taget avskuret med en slö sked om man skulle råka yppa nåt om det. :fakta
Dessutom råder strikt omkörningsförbud av Husor så länge du inte kör en själv :D
Osv osv, jadda jadda jadda, blablabla :D

Kort sagt: välkommen :)

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
Supermoto skrev:
Såklart du får :) Lite beroende på var vi kör. Vissa markägare är lite restriktiva...

Först undertecknas ett kontrakt som säger att alla förare av icke Husor blir mobbade och om det mot förmodan skulle vara så att det händer nåt med en Husa så får man ett finger i taget avskuret med en slö sked om man skulle råka yppa nåt om det. :fakta
Dessutom råder strikt omkörningsförbud av Husor så länge du inte kör en själv :D

Haha!! :lol :D :brynad :rock :bow

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
Supermoto skrev:

Vässa skedarna! :D

Zandrah

Guest
Yasha skrev:
Det verkar ju behövas!!! :fakta

:D

JAA, nån behöver la kanske följa me å hålla koll på grabbsen :p Å vem blir inte bättre då än "lillasyster", som kommer snokandes å tjatar om d ena å d andra :D

phastasphuk

blubb blubb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
990 SMR, Speed Triple 855, Husaberg FE600E, Husaberg FE390
Zandrah skrev:
JAA, nån behöver la kanske följa me å hålla koll på grabbsen :p Å vem blir inte bättre då än "lillasyster", som kommer snokandes å tjatar om d ena å d andra :D

Gött, då är du förste truck förare av bensin och körv!

Ska vi köra i helgen?.....det blir kanske inte stubb eftersom jägarna tror att älgarna springer ifrån närke om man kör lite hoj på en åker...
Men grusrally kan vi köra och verkligen skrämma bort älgarna :D

Vi utgår från Svinnersta utanför Askersund!

Bifogat

• chris 035.jpg
    chris 035.jpg
    128.9 KB · Visningar: 151

Zandrah

Guest
phastasphuk skrev:
Gött, då är du förste truck förare av bensin och körv!

Count me in dude :tummenupp
Men bara på ett villkor; att jag slipper köra eran (tokfräna) pickis! :skrämd
Vill jag faktiskt inte köra den... seriöst asså.
Har dock en alldeles utmärkt rallysaab att köra :rock

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
AAAAAAHHHHHHHH!!!! ocj jag som lånat ut mina gaffelben till Krattan så kan han plåga och smutsa ner yashas lill-husa ordentligt!! (den asfaltsmoppen behöver det!) så här står man med en husa utan gaffelben..... men det är nog bra! då man inte har läkt ihop riktigt......

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Mcbudet skrev:
AAAAAAHHHHHHHH!!!! ocj jag som lånat ut mina gaffelben till Krattan så kan han plåga och smutsa ner yashas lill-husa ordentligt!! (den asfaltsmoppen behöver det!)
Jag håller inte med föregående talare i det uttalandet! :finger

Flikkor tycker inte om att bli smutsiga! :fakta

:rodnar

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Läget är följande.

#Bakis som en gris efter att ha blivit ilurad en massa experimentgroggar (glass och hallonsylt och fan vet vad) igår.
#Minorraper har snott råfräna pickisen och dragit till fan-vet-var.
#Den vita bussen startar inte (vilket var tur för jag vill inte meka ur sätena ändå).
#Jag ska försöka sno pickisrapers 855 eftersom han har drag och se om jag kan få tag på ett släp nån annanstans.
#Släp & bil måste fixas annars får jag köra XR250 imorron och hur kul är det när de andra åker 600/650.

Den som har lever får se hur det går. Inte så mkt sprit ikväll för det blir så jobbigt imorron då.

Väl mött imorron. Hoppas jag...

Noffe

Mästarn på hjälmskrap...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nada
Supermoto skrev:

Hahaha!! :) Ni ska inte köra älgjakten i hallsberg nästa helg? ja blir där iaf nr 85, premiär i skogen, bara vart på bana o harvat

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring