SM på Anderstorp!!!

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Men för tusan grabbar. Jag tycker det är hopplöst dåligt fokus på den svenska racingen.

Det är dags för årets första SM-tävling och inte ett pip har man hört. Kom igen nu!

Hur går det för Sandstream i R1000? Kommer Strider vara på bettet? Vem är den nya stjärnan i Rookie 600? Kommer nån åka långsammare än mig i Superbike? Hur slö är Swedies Aprilia på flygrakan?

Jag har iaf som mål att inte komma sist i Superbike (vilket direkt implicerar att jag ska spöa Humlan ;) )
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jag har idag bestämt att jag inte kommer köra. Det skulle bli för jobbigt både på hemmafronten, sömnfronten och jobbfronten. :(
Det var en dröm, vacker förvisso, men bara en dröm. En j***igt dyr sådan också..
Nya tag någon annan gång får det bli.
 
Last edited:

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Jag VILL iaf vara den nya stjärnan... Undrar om det räcker.
 

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Aprilia Sportcity One
Jag har idag bestämt att jag inte kommer köra. Det skulle bli för jobbigt både på hemmafronten, sömnfronten och jobbfronten. :(
Det var en dröm, vacker förvisso, men bara en dröm. En j***igt dyr sådan också..
Nya tag någon annan gång får det bli.

Har du fått ihop hojen??

/Berra
 

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Gaaaaaah! Har nu packat bil och husvagn i 2 timmar, det ser för j-t ut och det ska till ett under om inte precis allt har skakat omkull och bytt plats med varandra innan jag är framme. På lediga stunder kan jag ju provlasta om inte annat...
Synd att du inte kommer iväg Gustav!
 

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 748 SPS
Gaaaaaah! Har nu packat bil och husvagn i 2 timmar, det ser för j-t ut och det ska till ett under om inte precis allt har skakat omkull och bytt plats med varandra innan jag är framme. På lediga stunder kan jag ju provlasta om inte annat...
Synd att du inte kommer iväg Gustav!

Men Torkel, nu har du ju gått ner en storlek från 250 SP till 125 R, inte kan det vara några problem nu lr:D

P.s. Du glömde väl inte bunten med TR
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
Varje år försöker jag känna igen och komma ihåg vilka nummer ni har. Omöjligt. Fasen, kan ni inte ta o vinka till mig så jag vet vilka av er är med här på SH? Klart, många vinkar ändå, så ni får väl vinka annorlunda. Gör en runkgest med handen t.ex :)

Slutet på flygrakan står jag, mannen i svart med vita hörlurar på skallen. Kanske en keps, beror på...

Så vet jag vilka man ska "heja på" ju... :)

Ha det så trevligt sen, kör så det ryker och håll hojen på banan :yoparty
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Fast det var skönt att ta ett beslut. Jag hade varit oförberedd, icke utvilad, försummat min familj och mitt jobb. Dessutom ska ARC ha en eloge för de gick med på en ekonomisk lösning som gjorde att jag inte förlorade några pengar. Så tummen upp till dem.
Det får bli nya tag en annan gång.

Hoppas alla som ska köra får en toppenhelg med sol och massor av rolig racing och inga krascher. :)
 

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
YZF250, GSXR750
Och hur går det på Anderstorp???

Vem är snabbast? Hoppas på lite uppdateringar under dagen/kvällen så att man har lite koll.
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Nu ligger jag i husvagnen i depån och försöker vänja kroppen vid alla sol. Ska skriva en dagsrapport sen, men då får ni lova att läsa den.

Bollox? Hittade du en gul knäpuck där borta? Vinkar till dig imorgon

Sandis>> Körde du idag? Såg inte din hoj. Och du har väl en present till mig?
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
Nu ligger jag i husvagnen i depån och försöker vänja kroppen vid alla sol. Ska skriva en dagsrapport sen, men då får ni lova att läsa den.

Bollox? Hittade du en gul knäpuck där borta? Vinkar till dig imorgon

Sandis>> Körde du idag? Såg inte din hoj. Och du har väl en present till mig?

Ingen gul, däremot en WIZ med svenska flaggan :) Den ska ligga i posteringen före min, vid inbromsningen alltså - om de nu inte tog med sig den in...
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag har skaffat sådant där mobilt internet. Så kan ju uppdatera lite.

Don Q, din hoj står och rostar.

Sandstream är inte här... fegis?

Jag kör söligt. Mycket att ställa in på hojen som jag förhoppningsvis fått "OK" till imorgon. Våra andra Apriliaförare börjar köra fort, Mårtensson och Lundh.
Filip Backlund först och före Lundh med ett par tiondelar.

Det är lite lite folk, men fler kanske kommer ikväll eller imorgon?

När lokalbor frågar vad som försigår på banan, är det väl rätt dåligt informerat? ingen reklam alls via någon sorts bannerpelare. Är inte anderstorp-borna intresserad av vad som händer på banan, nog för att inte vara värt att göra reklam i stan?
 
Last edited:

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
Vad var det för muck med din hoj idag då Swedie? Körde du andra passet ens? Förresten... du hälsade inte :mad:

Alexander Lundh kör på bra med sin standard Aprilia...
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top