SM på Anderstorp!!!

flykay76

[flaj-kej] #76 ERF - REC
Gick med
4 Jun 2004
Ort
Malmö
Hoj
Kawasaki KX450F 2010
mja... kolla på spjeldnes han körde 1.37.8 med 600;an på rejset och 1.37.0 med 1000.... iofs så va han nog lite trött då superbike rejset va direkt efter 600.
sen å andra sidan så har nog lindström "bara" kört 1.38-1.39 på 600 på atorp har jag för mej, och nu sägs det att han gasar 1.34.xx med en superbike så det är nog rätt olika från person till person....
så 0.8-4.5 sek kan det nog skilja haha :)

Spjeldnes ja... men han e ju otrolig. Sjukt va han körde med R6an... Visste du/ni att han körde R1an helt standard!? Tänk om man hade berättat det för alla som gnällde på att sina öhlinsprylar mm. inte fungerade... :D
Hur som helst, baserat på dina uppgifter brinkmeister, tror jag att jag hade kört 4,5 sekunder snabbare.

















:rolleyes: :D :arsele
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Spjeldnes ja... men han e ju otrolig. Sjukt va han körde med R6an... Visste du/ni att han körde R1an helt standard!? Tänk om man hade berättat det för alla som gnällde på att sina öhlinsprylar mm. inte fungerade... :D
Hur som helst, baserat på dina uppgifter brinkmeister, tror jag att jag hade kört 4,5 sekunder snabbare.

:rolleyes: :D :arsele



Björk körde väl 43:eek:r med 600 förra året och 37:0r med 1000 i år. 6-7 sekunder kan man nog räkna med :D
 

sandstream

Guest
Klart att folk kommer tycka d om man klassar upp,men kör man med snabbare folk så höjer man sitt egna tempo å nu fanns d inte så många å hänga på. Vet att rookie är rookie men blev förvånad att det gick så väldigt sakta,kanske vissa inte skulle köra 1000 då dom verka:gnissla .
Om det som skrivs på er sajt stämmer kan jag förstå att du tyckte att det gick lite för sakta. Å andra sidan borde en föredetta tävlingsförare inse att det är så i en rookieklass och inte gnälla.

Nicklas Pettersson kör i R1000 och NEC. Nicklas är den föraren som har mest erfarenhet då han tävlat 5 år i Superbike SM mellan åren 93-95 och blivit total 4 som bäst. Nicklas skulle ha kört Superbike men tävlar i R1000 då han ej har haft licens på 5 år.

http://www.diabloracing.se/
 
Last edited:

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Ort
Nybro
Hoj
ZX-6R SST 600
Om det som skrivs på er sajt stämmer kan jag förstå att du tyckte att det gick lite för sakta. Å andra sidan borde en föredetta tävlingsförare inse att det är så i en rookieklass och inte gnälla.

Nicklas Pettersson kör i R1000 och NEC. Nicklas är den föraren som har mest erfarenhet då han tävlat 5 år i Superbike SM mellan åren 93-95 och blivit total 4 som bäst. Nicklas skulle ha kört Superbike men tävlar i R1000 då han ej har haft licens på 5 år.

http://www.diabloracing.se/

Jo det är han. Han körde även supersport. Vad jag vill minnas kraschade han rätt ofta.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top