SM + PSBK på Anderstorp 28-29/4 2012

pitbull

chefs president i hillbilly racing
Gick med
7 Apr 2005
Hoj
R6-09 race R6-06 race R1-05 race
usch kommer bli kallt och kvala i r600 men ändå kul att få köra medans det finns folk kvar och inte behöva lina up när dom flesta packat ihop o stuckit

Murdokk

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2010
Hoj
Z750 2011
Fan, kollar man på dessa tider kanske man faktiskt skulle kunna vara med om man fick ner tiderna till 1:50? Kanske inte slåss om pallen men man får vara med o rejsa lite! =)

Såg ett klipp på tuben där skalman kommenterade nån som förbättrade PB med 9 sek under racet från 1.59 till 1.50 typ. hehe

Klart du ska testa. Tror du lyfter dig när de är race. Anmäl dig nu så ska jag heja lite extra på dig :tummenupp:tummenupp

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
10st anmälda i R1000? WTF?
Förlåt :rodnar

Om någon lånar ut en hoj och en mekaniker (självklart gratis), ser till att jag får mat och står för eventuella skador kanske jag kan tänka mig att köra. En Panigale skulle sitta fint men jag kan nöja mig med en S1000RR (men då ska det vara en 2012:a). Ring mig på 555-TALANGLOS :D

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Förlåt :rodnar

Om någon lånar ut en hoj och en mekaniker (självklart gratis), ser till att jag får mat och står för eventuella skador kanske jag kan tänka mig att köra. En Panigale skulle sitta fint men jag kan nöja mig med en S1000RR (men då ska det vara en 2012:a). Ring mig på 555-TALANGLOS :D

Är'e ingen golfturnering så kan du få meka åt mig om du vill?

Stugan är dock full så du får sova i bilen. Men det ingår mat på den där sunk-pizzerian i "centrum" om du sköter dig bra!
Dock åker'u ur boxen lika fort som du hinner säga "-När jag brukade köra..." :D

Last edited:

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Tänkte jag skulle göra lite reklam till mina vänner om att komma dit och kika och kanske länka till nån sida med lite info ang detta ,,,, men allt är precis som vanligt, det finns inte ett JÄVLA skit och visa.

Nån annan som hittar nåt mer än typ TR

Kul :mad:

Jag funderar på att följa P(l)ysch-mannens goda exempel från förra året; boosta egot och göra oss en egen affisch.

Du råkar inte ha en högupplöst bild på den gången jag stekte dig i Karusellen? Funderar på att göra en vepa och sätta upp för morgontrafikens åsyn på Älvsborgsbron samt kanske en något större till nya Lisebergshjulet.

(Och JA, jag kommer i.s.f att retuschera bort regnet så att min bedrift ser större ut)

OBS! Notera att jag använde vi-form ... precis som de stora proffsteamen gör!

\m/

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
usch kommer bli kallt och kvala i r600 men ändå kul att få köra medans det finns folk kvar och inte behöva lina up när dom flesta packat ihop o stuckit

Tråkigt att Du behöver få reda på det på detta sätt ... men när R600-racet går sitter oftast den publiken som finns och förfestar inför kungaklassen (R1000) i SpitzmoNs festivalområde.

Är det någon i R600 som lyckats få raggarsträng tills i år förresten?

Puss och kram!

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Rookie 600 får starta tidigt av samma anledning som juniorerna. Dagarna blir för långa för de små liven annars och alla vet ju hur roligt det är för föräldrarna med en övertrötta ungar :hihi

Risken finns dock att någon förare med hybris i Superbike tycker att det är för kallt eller för varmt och därför ser till att få sin klass flyttad till "rätt" tid på dagen :7peta

Och vad ni än gör, lita inte på den där klockan på depårakan som visar hur lång tid det är kvar på kvalet. När du har tajmat ditt sista varv perfekt och vet att det är ca 20 sekunder kvar och ska gasa fan (mentalt måste man tänka så även om det oftast går åt helvete), då kommer någon jeppe att vifta med målflaggen när du kommer runt. När du sen frågar tävlingsledaren varför så får du svaret att det bara är en "indikation på ungefär hur lång tid det är kvar". Föreslå då INTE att de isf lika gärna kan skita i att visa någon tid för då blir han bara tyst. Men hej, du kör ju bara Rookie så ta det med en klackspark och var glad att du får köra på helgen :3freak

Ja e iiiiinte bitter :D

Macko96

Ny medlem
Gick med
4 Nov 2011
Hoj
Husqvarna Te 250 -10, KTM 660 SMC -04
Jag vet att det är Viktor som kör det jag bara undrade om han var medlem här?!

Btw jag hittar inte listan igen med alla som har anmält sig... Vill någon länka igen? Eller det kanske inte finns någon sådan?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati