usch kommer bli kallt och kvala i r600 men ändå kul att få köra medans det finns folk kvar och inte behöva lina up när dom flesta packat ihop o stuckit
Värsta långloppet ju! Måste man ju hinna får lite kondition innan med16 varv!!!! Fifan vad långt!!! Hoppas det regnar....
Bättre nu?
Jo kvalet lär bli kyligt men kul med lite publik på racetusch kommer bli kallt och kvala i r600 men ändå kul att få köra medans det finns folk kvar och inte behöva lina up när dom flesta packat ihop o stuckit
Bästa midsommaren på länge, grappa, kall öl, värme och WSBK
Oh ja.
Mossberg. Jag kommer bli sliten =)
STK600 blir uppvärmning, då man är lite stel och seg du vet, så att han kan briljera på SBK-racet Tänk positivt Mozzberg!Det är bra! Men du ska vara sliten på STK600 racet! Inte under SBK racet!!!
Fan, kollar man på dessa tider kanske man faktiskt skulle kunna vara med om man fick ner tiderna till 1:50? Kanske inte slåss om pallen men man får vara med o rejsa lite! =)
Såg ett klipp på tuben där skalman kommenterade nån som förbättrade PB med 9 sek under racet från 1.59 till 1.50 typ. hehe
Förlåt10st anmälda i R1000? WTF?
Förlåt
Om någon lånar ut en hoj och en mekaniker (självklart gratis), ser till att jag får mat och står för eventuella skador kanske jag kan tänka mig att köra. En Panigale skulle sitta fint men jag kan nöja mig med en S1000RR (men då ska det vara en 2012:a). Ring mig på 555-TALANGLOS
Tänkte jag skulle göra lite reklam till mina vänner om att komma dit och kika och kanske länka till nån sida med lite info ang detta ,,,, men allt är precis som vanligt, det finns inte ett JÄVLA skit och visa.
Nån annan som hittar nåt mer än typ TR
Kul
usch kommer bli kallt och kvala i r600 men ändå kul att få köra medans det finns folk kvar och inte behöva lina up när dom flesta packat ihop o stuckit
Du är bara avundsjuk på oss ungdomar för att du somnar efter 18-nyheterna och vaknar kl 05:00 på morgonenRookie 600 får starta tidigt av samma anledning som juniorerna. Dagarna blir för långa för de små liven annars och alla vet ju hur roligt det är för föräldrarna med en övertrötta ungar
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|