Spik och enkrona funkarDu Mozz, du som har koll på allt där, behöver man fortfarande ta med sig en packe porslinsproppar eller har dom bytt ut dom gamla antika elskåpen från den tiden Jesus gick i kortbyxor?
Syster Flora har stödet, förlåt herr Mozz
Du Mozz, du som har koll på allt där, behöver man fortfarande ta med sig en packe porslinsproppar eller har dom bytt ut dom gamla antika elskåpen från den tiden Jesus gick i kortbyxor?
Jag kommer på söndag och kikar. Är det ok väder så hojar vi ner med en grupp på ca 10-20 pers. Regnar det åker vi bil. Ser fram emot grym racing!
Porslinsproppar är det, såklart! Finns det något annat????
Dom antika elcentralerna föregicks av moderna centraler med jordfelsbrytare. Dom fördelade bara en 3 fas 16 a anslutning.Klart som fan, det var en dum jävla fråga egentligen, vad hade jag förväntat mig för svar när man frågar någon som är nästan lika gammal som Jesus.
Googla på jordfelsbrytare ..... please
Klart som fan, det var en dum jävla fråga egentligen, vad hade jag förväntat mig för svar när man frågar någon som är nästan lika gammal som Jesus.
Googla på jordfelsbrytare ..... please
Skit i det nu iaf, dom gamla centralerna som var förr var ju under all kritik, det har ju hänt att man fått åka in till Falkenberg och köpa proppar.
En del blir ju ganska tungt belastade samtidigt som det har ösregnat i dom och genast har en ny propp gått.
Då har man vart ute och trätt en påse över den, sen kommer nån och tar bort samma j-a påse och proppen går igen ..... jaja, nu har jag gnällt färdigt.
Hoppas alla får en kul helg på banan och även vid sidan om den
Har jordfelsbrytare och porslinssäkringar något med varandra att göra???? Kan man inte ha porslinssäkringar och jordfelsbrytare???
har du fått ngt tids-schema för helgen? Vilka tider gäller imorgon?
Edit: hittade schemat på hemsidan men endast för lör-sönd, jag vill gärna ha schemat för imorgon då jag å grabben tänkte komma bort å kika lite på träningen
Tackar, kommer förbi imorgon med igelhammar å pimplar en kopp kaffe
Ja, idag har du inte träffat mig iaf, sitter fortfarande kvar på jobbet….
Gick runt och letade men hittade inte dig så jag knallade över till k åkesson och tjötade lite med honom istället igel kom ju inte idag heller. Letar upp dig imorgon! Har du kaffebryggaren med dig?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|