Eller som Mattias säger: SÅ ÄR DET!Jalle skrev:Jag frågade Martin om det där på väg hem från Jylland och han sa som du Chrille.
Med detta inlägg vill jag alltså bara lugna er, har Martin sagt det så är det så.![]()
Chris Ash skrev:....
Är det alltid såhär??![]()
Chris Ash skrev:Detta blir rörigare och rörigare! Nu stod det att man skall betala till Karlskoga....
Jag har betalt till Falkenbergs MK..
Är det alltid såhär??![]()
ZoulFly skrev:Hoppsan...det där har jag missat. Då är det väl bara att hänga på i förvirringen... VART betalar man om man ska köra SM på Falkenberg? Luff & Co. eller till Falken? Jag har i alla fall betalat till Falken och hoppas det funkar. Nån som vet nåt??? Chrille?
Chrille skrev:Anmäler ni er igenom SM så bör det vara ok att betala till Falken men ring gärna och dubbelkolla om ni är osäkra. Tele kommer med inbjudan som kanske ligger i dagens IB med lite tur.
Spara era kvitton!! För er som betalar hej vilt utan att inbjudan kommit ut så blir det ännu viktigare att få betalningen bekräftad och får ni inte tag på dem så spara kvittot. Internetbetalning är itne bra i det här läget...
Heder till LMS som lägger ut listor i förskott så slipper man oroa sig...
Chrille skrev:Ett sånt kvitto skulle jag vilja se. Tanken med internet är ju att man kontaktar sin bank om betalningen inte gått fram och löser det utifrån det. En utskrift från en hemsida är inte ett kvitto utan hjälp för dig när du ska spåra en försvunnen betalning. I raceoffice på Fberg äer jag itne alls säker på att det räcker.
När Luff spänner ögona i dig och säger: "Antingen fixar du fram ett kvitto eller så får du inte köra" så är kvittot absolut värt de 40 spänn det kostar att betala på posten/banken.
MrGooFy skrev:Vilket datum är tävlingen?
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |