Aprilia klart i pro superbike
Gör Aprilia 4-cylindriga 1000 eller är det mille-twin man ska köra?
Aprilia klart i pro superbike
Gör Aprilia 4-cylindriga 1000 eller är det mille-twin man ska köra?
nej dom gör bara Twinnar så antar att det blir RSV Factory som kommer färdig kittade med öhlins
Som vi nyss diskuterade i en WSBK-tråd är inte effekten allt, Ducati har visat att det går bra att köra twin mot klart effektstarkare radfyror men på rakorna blir det nog jobbigt.Känns som om de kommer få slå från underläge i.o.m en betydligt lägre toppeffekt.
Tack för dom fina orden!!
Kan någon skriva till i listan att jag kör för Thunder Competition Yamaha?
Mvh Björk
Öka farten o köra snabbare än dom då?2719173Va kul det kommer att bli att ha en "massa" PROare som kör i SC som "träning" då...
Öka farten o köra snabbare än dom då?
Genera dom o visa hur kassa dom är i den där PRO superbike serien. Bara pussies som kör i den klassen. Superbike Challenge, där.. DÄR är dom stora grabbarna med balls. Så så äre!2719251hhahaha, jo.. det skulle ju vart intressant
Genera dom o visa hur kassa dom är i den där PRO superbike serien. Bara pussies som kör i den klassen. Superbike Challenge, där.. DÄR är dom stora grabbarna med balls. Så så äre!
Är det inte ni som brukar gnälla över riktig varmkörning?2719008Coolt. Nu blir det ordning i depån igen... Du e världsbäst på Varmköreri!
Är det inte ni som brukar gnälla över riktig varmkörning?
Jag ska ha med mig en 250 motor monterad i en ställning, bara för att ha med o varmköra till 20:00 och igen kl 08:00 ...
Den går på timer och en vindrutetorkarmotor som fixar gasningarna
Vill du ha frukost under varmkörningen eller efter?Jag ska ha med mig en 250 motor monterad i en ställning, bara för att ha med o varmköra till 20:00 och igen kl 08:00 ...
Kanon!2719356Jag ska ha med mig en 250 motor monterad i en ställning, bara för att ha med o varmköra till 20:00 och igen kl 08:00 ...
Vill du ha frukost under varmkörningen eller efter?
Ja det finns ju en hel del som antyder det. Han åker upp som rykte.2723384Hmmm små rykten säger att mr Swede kommer att köra aprilia nästa år....
pimp till 2007 yamman är ju till salu. Vad säger du mr sporthoj......
Ja det finns ju en hel del som antyder det. Han åker upp som rykte.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|