Therudeboy
Guest
Tysk stuket på yz:an är inte för vackert i alla fall
Ugluk skrev:Vad var så bra?
Sura hojar, sopigt filmat, ointressant och omoget tema.
Pejo skrev:Måste fasiken hålla med... är det så skoj att 'bara' sabba? Fan, är jag en moralkärring nu?
Alltså, ingen gillar höjd kommunalskatt... inte i onödan i alla fall...
bmwjohan skrev:att bara sabba är väl inte så skoj, men spinnande bakdäck för förbannat skoj. spinna rakt fram, åka med sladd, osv. förbannat kul
ta nu och sätt på crossdäck på din 750 och åk ut och roffa lite så kommer du att inse hur kul det är.
bmwjohan skrev:sura hojar? njaaaaaaaaaaaa... fyrtaktarna går svinbra... roff roff. ha ha
Lasker skrev:Ja de e ju kul och se att ni filmar och så
Ska fanimej åka och handla en hoj och pissa på eran körning trots att ja e gammal och fet...........
Mattias skrev:För att jävlas lite med dessa talanglösa, småkukade fjollor skickade jag filmen till polisen, Svemo och så många av cross/enduro-klubbar jag hittade i Sörmland. Känns nån igen kan de nog räkna med lite besvär. Och posta ALDRIG mer sån här skit. Det absolut fjantigaste var när de blev påkomna av en ensam kvinna. "ooh, vi sticker!". Manligt...
Mattias skrev:För att jävlas lite med dessa talanglösa, småkukade fjollor skickade jag filmen till polisen, Svemo och så många av cross/enduro-klubbar jag hittade i Sörmland. Känns nån igen kan de nog räkna med lite besvär. Och posta ALDRIG mer sån här skit. Det absolut fjantigaste var när de blev påkomna av en ensam kvinna. "ooh, vi sticker!". Manligt...
Nej hoppas att det är din trädgård nästa gång, vem f-n tycker att det är kul att förstöra andra egendom :kockosven666 skrev:ok för att filmen må vara talanglös å allt det där.. men att skicka den till polisen - FY FAN!, hoppas det är din trägård dom spinner på nästagång.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|