Smakråd på Daineseställ!

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Ser ut som en mjukiskostym för husvagnssemestern ju :hihi Färgsättningen var lite intetsägande tycker jag. Stämmer bilden, ser ut att vara turkos eller nått över axlarna??? Färgerna var inte det rätta för en hårdförd knutte. Men men, smaken e ju som baken. Men det hela kanske väger över med ett bra pris, rätt storlek mm. Själv har jag ett neonglatt dainese-ställ, som inte heller går av för hackor. My 50 cent.

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
Svart, vit & grå. :)

Vill inte ha för skrikigt, kommer ha en svart hoj rakt igenom, även motor`n :brinnerup

Last edited:

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Jonte*FZ6 skrev:
Svart, vit & grå. :)

Vill inte ha för skrikigt, kommer ha en svart hoj rakt igenom även motor`n :brinnerup

Då så, en annan femma. Borde då passa bra till hojen :tummenupp

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
Kom igen nu, fanns bara en jacka kvar så jag måste nog knipa det ihelgen annars kanske det ryker!!!

All kritik är välkommen,

Maria1980

Skitskraj MC
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Sålt Millen :(
Mitt råd är att inte köpa det om du själv inte vet om du vill ha det. Hittar du ett du verkligen gillar (och om priset är ok) så ta det istället. Det är ett par månader kvar till säsongen börjar igen så ha inte panik.

poZ

Lev livet innan livet lever dig...
Gick med
19 May 2005
Hoj
CBR 600fs fighter
Jonte*FZ6 skrev:
Kom igen nu, fanns bara en jacka kvar så jag måste nog knipa det ihelgen annars kanske det ryker!!!

All kritik är välkommen,

Jag tycker det ser bra ut, viktigaste är väl egentligen om du trivs med det själv?

Nicke_K

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
CR500, DR350, Minimoto
Jonte*FZ6 skrev:

All kritik är välkommen,

Smart att lägga ut ett sådant kap på en sida med över 10 000 presumtiva köpare på ett sådant ställ. Nu får du nog gå upp tidigt och ställa dig på stationsgatan och se till att det är du som håller i dörranhantaget när dom låser upp :) . Själv tycker jag det var rätt intetsägande men smaken är som :arsele

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
Frågar mest bara för o få lite snabb feedback, självklart går jag på vad jag känner själv.

För o rädda lite sovmornar imorrn så är stället undanhängt. :rolleyes:

Classe

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
---
Det ser ut att sitta för löst...Skinn töjer sig en hel del. Köp det tajtaste stället du får på dig annars lär det fladdra rätt bra av fartvinden i sommar...

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
Classe skrev:
Det ser ut att sitta för löst...Skinn töjer sig en hel del. Köp det tajtaste stället du får på dig annars lär det fladdra rätt bra av fartvinden i sommar...

fanns inga mindre byxor kvar, detta är strlk. 52, var små överallt utom i lårpartiet, alltid e`det nåt.

Grymma benpass på gymmet fram till våren kanske! :D

Nypan83

Ny medlem
Gick med
6 Dec 2005
Hoj
Jag ska ha en RSV
Jag tycker inte att stället säger FZS600... det ser "gubbigt ut".
Med det menar jag inte att du ska dra på dig något neonfärgat men kör antingen med helsvart eller något annat mönster.

När man står framför spegeln i sitt ställ ska man "nästan" vilja dra över sig själv... då vet man att det är bra :D

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
Neutral skrev:
Är det retro-design eller? Så där såg ställen ut på 80-talet...har jag hört. :rolleyes:

Var inte alla ställ röda/vita alt. blåa/vita då ?! :confused:

Kul med lite feedback iallafall, blir nog till att sova på saken. Synd att man inte är ekonomiskt oberoende o kan ta vad man vill o sen titta på pris :( Har dock en sprojtans hoj som väntar i vår!! :D

R1-benji

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2005
Hoj
yamaha R1 09
Jonte*FZ6 skrev:
Var inte alla ställ röda/vita alt. blåa/vita då ?! :confused:

Kul med lite feedback iallafall, blir nog till att sova på saken. Synd att man inte är ekonomiskt oberoende o kan ta vad man vill o sen titta på pris :( Har dock en sprojtans hoj som väntar i vår!! :D
helt ärligt ,5500:- e inte lite pengar,du kan få en fin ställ för dom pengarna.denna ställ fall inte mig i smaken allafall.mitt råd kolla i blocket eller annonserna här på sh du har ju några månader på dig innan våren.that my 500 rials.sov gött

Classe

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
---
Jonte*FZ6 skrev:
fanns inga mindre byxor kvar, detta är strlk. 52, var små överallt utom i lårpartiet, alltid e`det nåt.

Grymma benpass på gymmet fram till våren kanske! :D

Jackan är också för stor... Gå ner någon storlek eller två.. Köpet du ett som sitter löst nu så kommer du ångra dig senare..

EnduransJanne

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
Fireblade CBR 900RR - 92
Har du kollat Lelles i Uppsala? De brukar ha bra priser på ställ som inte är årets modell. Köpte mitt för 4700:- (50%). Tycker också som några andra att det du har på dig på bilden ser lite stort ut, jag fick kämpa för att få på mitt, det töjer sig bra mycket mer än man tror.

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
Janne F skrev:
Har du kollat Lelles i Uppsala? De brukar ha bra priser på ställ som inte är årets modell. Köpte mitt för 4700:- (50%). Tycker också som några andra att det du har på dig på bilden ser lite stort ut, jag fick kämpa för att få på mitt, det töjer sig bra mycket mer än man tror.

kanske kan vara värt o kolla upp!

Som sagt bra med lite feedback, det kan ju bli så att lite mer klarnar, som man inte tänker på själv direkt. Är kanske värt en funderare trots allt, säsången e`ju som sagt ett bit bort för tillfället! :)

Tackar för tips&råd!!

PS: Kan man radera en tråd, har fått de jag behövde! :tummenupp

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Jonte*FZ6 skrev:
PS: Kan man radera en tråd, har fått de jag behövde! :tummenupp

Det bästa med att tråden ligger kvar är att andra med samma tankar kan ta del av samma svar :tummenupp

Lycka till med ställ köpet!!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...