Smakråd på Daineseställ!

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
som några föregående talare så tycker jag det sitter för slappt i röven och jackan me. Det kommer se ut som du skitit ner dig, samt blivigt gravid eller blivit fet när du töjt stället... Köp ett som sitter slimmat då blir de bäst i slut ändan....

///Micke

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Janne F skrev:
Har du kollat Lelles i Uppsala? De brukar ha bra priser på ställ som inte är årets modell. Köpte mitt för 4700:- (50%). Tycker också som några andra att det du har på dig på bilden ser lite stort ut, jag fick kämpa för att få på mitt, det töjer sig bra mycket mer än man tror.

Jag har oxå köpt mitt skinnställ på Lelles. Till ett väldigt bra pris. Gav 4000:- för det. Och det hade kostat 8000:-.
Var in där i torsdags en snabbis. Dom hade massor av skinnställ till bra priser. :tummenupp

// Lena

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Lilla_Tingeling skrev:
Jag har oxå köpt mitt skinnställ på Lelles. Till ett väldigt bra pris. Gav 4000:- för det. Och det hade kostat 8000:-.
Var in där i torsdags en snabbis. Dom hade massor av skinnställ till bra priser. :tummenupp

// Lena

Har du handlat hoj också?

CARLA

Nu SMC:ad
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
929
Jonte*FZ6 skrev:
Så får det bli !! :tummenupp

Var där för nån vecka sedan och skulle köpa ställ..Monza som de hade för 4900 fanns inte i våra storlekar så vi fick andra Dainese ställ för samma pris...så titta du på ett reaställ du med ;)
Mvh Micke

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...