Smarta lastbilsförare.

tommi

Guest
jag vet inte varför dom vände kanske var det en bro som vi inte såg utanför bild men det var fan inte smart att åka mot trafiken :mad:

bättre att ringa polis för eskort isåfall
 

sNajgel

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
XT660 stadsmoppe, Ktm200exc
Shit va fan håller dom på med? Som sagt att det finns nåt utanför bild är ju inte helt uteslutet.

De sämsta/värsta/farligaste bilisterna man lägger märke till i trafiken är ju yrkeschaufförer.

:fakta

Man blir ruskigt avtrubbad efter ett antal år bakom ratten, det är den största anledningen till att jag numera försöker hålla mig till att gräva.
 
Last edited:

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
Eh.., va f-n.., du borde åka med ett 24-metersekipage en dag...
-Lite värre i rusningen än att köra moppe...:fatta!
Jag tänker mest på taxichaufförerna i Stockholm. Men också lastbilsförare som "kör om" varandra. Eller de utländska som blockerar vänster körfält 700 meter innan det går ihop med det högra.
 

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Klart fan de vände om, de är ju inte dumma, precis bakom kameran stod ju en sånadäran blå attack-palsternacka på en sisodär 15 x 5 meter.

/perris
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Budbilarna är sällan ivägen, men helvetes jävla taxivärdelösapersoner och sjuktransporter.. :huvet
 

Mecklarn

Skit bakom styret...
Gick med
12 Sep 2007
Ort
Gbg
Hoj
zx7r -97
Jag tänker mest på taxichaufförerna i Stockholm. Men också lastbilsförare som "kör om" varandra. Eller de utländska som blockerar vänster körfält 700 meter innan det går ihop med det högra.

Joo.., det håller jag med om...! Dragkedjan/kugghjulet är sehr komplicerad för en del...
Nu får det bli mer :öl
 

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Båstad
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Jag tänker mest på taxichaufförerna i Stockholm. Men också lastbilsförare som "kör om" varandra. Eller de utländska som blockerar vänster körfält 700 meter innan det går ihop med det högra.

Att högerfilen blockeras beror på att direktörer i stora bilar in´te kan vänte på sin tur utan måste köra om en kilometer kö för att tränga sig in längst fram så att högerfilen som det är mest fordon i stannar upp!
Jag brukar också gränsla mittlinjen så att det blir rull på högerfilen.

Att ligga på omkörning i kilometer efter kilometer är inte intelligent men jag förstår dom som gör det, kan var otroligt frustrerande att ligga bakom någon som pendlar mycket i hastighet eller kör lite för sakta för att det ska passa ens egen rytm.

Taxichaffisar i stockholm är ju inte yrkeschaufförer dom är ju läkare och advokater och jag vet inte vad. Men sånna finns det ju så det räcker och blir över så dom fick vackert lov att köra bulle istället!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top