Jag ska ner från STHLM så jag kan få ner dom åt dig om du villJag ska köra 24e !!
Är det nån från sthlm som ska dit med bil? Skulle gärna skicka med mina original-pipor (slipon), som safety om mina db-killers inte gör jobbet för att få ner ljudet tillräckligt..
nemas problemasSchysst!! Jag skickar dej ett pm!
Hur pass jobbigt är det att köra till Gelleråsen från Stockholm samma morgon (på MC), köra hela dagen övernatta på hotellet och sen köra hela dag två och sen tillbaka till Stockholm på MC på söndag efter dagensslut?
-Skall man glömma det eller någon som har erfarenhet och vet?
Hur pass jobbigt är det att köra till Gelleråsen från Stockholm samma morgon (på MC), köra hela dagen övernatta på hotellet och sen köra hela dag två och sen tillbaka till Stockholm på MC på söndag efter dagensslut?
-Skall man glömma det eller någon som har erfarenhet och vet?
Tack, jag håller på att kollar om jag kan låna en skåpbil istället. Med bil borde det vara fullt möjligt att köra samma dag tycker jag.
Vet någon vad senaste klockslag för check-in på hotelet är om man kommer kvällen innan?
Tack, jag håller på att kollar om jag kan låna en skåpbil istället. Med bil borde det vara fullt möjligt att köra samma dag tycker jag.
Vet någon vad senaste klockslag för check-in på hotelet är om man kommer kvällen innan?
Kom utvilad. Ät mycket, drick mycket. Ta gärna med lite verktyg. Kolla de vanliga sakerna typ läckage, däck, kedja, lager och bromsar så du inte kommer dit och inte får köra. Tänk också på att vara ute i god tid så du slipper stressNu är jag i alla fall anmäld till lördag och söndag, återstår att se om jag piper på fredag sent eller lördag morgon.
Tack för alla råd så här långt. Är det något annat som man skall tänka på inför detta? Har bara kört grundkurser innan, så första gången på storbana/avancerad kurs.
Nu är jag i alla fall anmäld till lördag och söndag, återstår att se om jag piper på fredag sent eller lördag morgon.
Tack för alla råd så här långt. Är det något annat som man skall tänka på inför detta? Har bara kört grundkurser innan, så första gången på storbana/avancerad kurs.
Funderar på´t! Kanske skulle motionera BMW:n litegrann...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|