Klart du ska göra det!
Den blir deprimerad annars..!
24:e var fullbokad nu, satsar på den 25:e
Klart du ska göra det!
Den blir deprimerad annars..!
24:e var fullbokad nu, satsar på den 25:e
Ta gärna med resorb och lite frukt eller dylikt, du kommer behöva det.
Kör du hoj dit o hem så glöm inte regnställ om utifall att, det är jävligt trist att köra 20mil motorväg i regn utan.
Som Lullen skrev, kolla bromsar, läckage, däcksmönster (skall vara godkänt) och drivpaketet.
Sen, glöm inte ryggskydd om du nu inte kör med det normalt sett... eller ja, inte resten av utrustningen heller. Vi släpper inte ut någon på banan som kör i icke godkänd mc-utrustning.
Tack kör alltid med riktig skyddsutr., dock ej helställ.
Jag hade tänkt att frakta cykeln i skåpbil, är det någon som kan bistå med ett handtag när man ska lasta av och lasta den?
Hur förvarar ni cykeln mellan dagarna, har ni depåbox eller lämnar ni den utanför hotellet?
Jag hade tänkt att köra i medelgruppen!
Jag hade tänkt att frakta cykeln i skåpbil, är det någon som kan bistå med ett handtag när man ska lasta av och lasta den?
Hur förvarar ni cykeln mellan dagarna, har ni depåbox eller lämnar ni den utanför hotellet?
Jag hade tänkt att köra i medelgruppen!
Någon som vet om någon grupp/fotograf är där och plåtar?
Är det värt att tvätta hojen innan för att få snygga poseringsbilder?
Du kanske skulle välja söndag istället. Efter att ha sett bra ut med väderprognoserna ska det helt plötsligt nu bli hällregn och åska imornJag kommer att fota i helgen. Troligen lördag. Lägger upp allt fritt nästa vecka...
Du kanske skulle välja söndag istället. Efter att ha sett bra ut med väderprognoserna ska det helt plötsligt nu bli hällregn och åska imorn
-k.sdafjkl afjögiladhgiobadfh gjkahgjkfhadgk ajgk
Så...
Det är ju självklart att det ska regna 1 jävla dag när resten är fantastiska , dock kan man ha tur att regnet drar förbi Åsen
Jo det brukar ju hända så där ofta
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |