Vad räknar du som söder? 9 SMC-körningar på Knutstorp och 2 på Falkenberg är väl inte lite?Det gör man sannerligen! Kalendern börjar sakta men säkert fyllas på med körningar 2025 Synd att just SMC inte har mycket i söder...
SMC körde på Rudskogen i år.Hoppas på att Rudskogen kommer tillbaka. Den banan verkar SMC helt ha gett upp i samband med pandemin. Kurserna där såg jag alltid fram emot mest. Dessutom på helt ok avstånd hemifrån.
Märkligt, det har jag missat totalt.SMC körde på Rudskogen i år.
Knutstorp och Falkenberg räknar jag absolut som söder.. Såg dock att det inte var Sport som du länkat till. SMC Sport har bara 3 dagar totalt på Knutstorp..Vad räknar du som söder? 9 SMC-körningar på Knutstorp och 2 på Falkenberg är väl inte lite?
Aha borde det kanske stå BKK i överskriften? Så man inte förväxlar dom.Knutstorp och Falkenberg räknar jag absolut som söder.. Såg dock att det inte var Sport som du länkat till. SMC Sport har bara 3 dagar totalt på Knutstorp..
Skellefteå!Vad räknar du som söder?
KungsbackaHornsgatan!
Bland det bästa och roligaste jag gjort i mitt liv faktiskt, att vara funktionär och instruktör. Lär mig galet mycket själv, nivån på min körning har verkligen ökat.Två på varandra följande dagar bokade.
Kanske ska rycka plåstret och instruera i år också? Det kan vara dags att betala tillbaka till kommande kursknarkare nu när man (miss)brukat kurser i årtionden...
Gjorde precis en koll, för att få reda på kurspriset måste man vara aktiv medlem (topphemligt tydligen för obehöriga)Någon som vet vad det brukar kosta per dag?
Tack! Jag är medlem, men precis som du säger så står det inget pris någonstans…jag kunde inte hitta det iallafall.Gjorde precis en koll, för att få reda på kurspriset måste man vara aktiv medlem (topphemligt tydligen)
Depåbox kostade 180:- per dag.
Räkna kallt med nära 2000:- per dag.
Håller med till fullo!Bland det bästa och roligaste jag gjort i mitt liv faktiskt, att vara funktionär och instruktör. Lär mig galet mycket själv, nivån på min körning har verkligen ökat.
Men viktigast och roligast är allt jag fått vara med om i alla upplevelser med deltagare på körningarna. Att få vara en del av att ge fler på hoj upplevelsen kryddat med lite kunskaper också.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|