SMC BKK på Molanda - Jämtland

Syster-Tysk

Fullgasförespråkare.
Gick med
3 Jan 2008
Hoj
KTM RC8R -11, BMW S1000RR -10 (såld), BMW HP2 Sport -08 (Skrotad -09), BMW R1200S -06 (Såld), Honda VFR 800 -06 (Såld)
Detta saxat från SMC Jämtlands sida: :yoparty

BKK Molanda bokning

Nu är det klart med BKK kursen på Molanda.

Vi kör den 13 Juni och startar kl 09.00

Pris: 750:- Då ingår mat och förfriskningar. Anmälan sker via e-post eller sms. Skicka namn och medlemsnummer till
Pär Nilsson 070-5154993 e-post nilsson.per@telia.com
och skriv BKK i meddelandet.

Betalning sker till SMC Jämtland på plusgiro 61513-8. Betalningen skall vara oss tillhanda senast 10 Juni för att bokningen skall gälla. Skriv Namn och Medlemsnummer i meddelandet. Betalning kommer att även kunna ske på plats, men för att kunna garanteras plats så gäller förbetalning.

Kursen körs efter SMC:s koncept så kolla in SMC School för information om våra kurser och hur de är utformade. http://www.svmc.se/templates/Ordinary.aspx?id=132

För mer info kan ni också kontakta:Jocke Wassberg 070-6877416 e-post jocke@souldrainer.com

Headhunter

Jonas Bergdahl
Gick med
18 Sep 2007
Hoj
Ducati 749 monoposto, Ducati Monster S4R
Du har editerat bort mig ur din avatarbild, erkänn!:D

Allvarligt om du har någon fin bild från Fällfors får du gärna mejla den till mig. Vet du kanske hur man kan komma i kontakt med "Jörgen Jr" som hade kamera?

//Jonas

Syster-Tysk

Fullgasförespråkare.
Gick med
3 Jan 2008
Hoj
KTM RC8R -11, BMW S1000RR -10 (såld), BMW HP2 Sport -08 (Skrotad -09), BMW R1200S -06 (Såld), Honda VFR 800 -06 (Såld)
bilderna

Du har editerat bort mig ur din avatarbild, erkänn!:D

Allvarligt om du har någon fin bild från Fällfors får du gärna mejla den till mig. Vet du kanske hur man kan komma i kontakt med "Jörgen Jr" som hade kamera?

//Jonas

Kan skicka dig hans mail, annars har jag laddat upp dem på nätet, du fick ett mail härom dan.. ;)

/J

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...