SMC BKK + Steg 6 Gelleråsen 140913

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Bakramen är slut som artist med. Av och inte så värst rak längre. Går väl iofs att ordna med en svets, spännband och koben... Motorns yttre såg ut att ha klarat sig bra. Kåpstaget har nog gått på lunch för gott.

Äsch, hans bakram såg fortfarande rakare ut än min. :hihi

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Dåså Manne, då vet du, det är bara o ta fram kobenet och silvertejpen så är den som ny sen :tummenupp
Om bakramen är i någon stålsort så kan jag sy ihop sprickan åt dig. Är den i alu så får du anlita någon annan dock för det fixar inte min svets om det ska bli bra!

Manne990

Gick med
4 Feb 2008
Hoj
R1
Dåså Manne, då vet du, det är bara o ta fram kobenet och silvertejpen så är den som ny sen :tummenupp
Om bakramen är i någon stålsort så kan jag sy ihop sprickan åt dig. Är den i alu så får du anlita någon annan dock för det fixar inte min svets om det ska bli bra!

Tack! Tror den är i alu...

Bansaie

Fegis
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
Scrambler 1200 XE -19, Yamaha FZ6 N -06
Angående bilder från den här dagen.
Förutom fotona på Arvidzone som Peter1980 har länkat till ovan i inlägg #1 så stod det även någon och fotade i depåkurvan men jag har inte sett till någon av de bilderna. Varken här på sporthoj eller på SMC-forum.
Nån som vet vem som fotade i depåkurvan och om de bilderna finns tillgängliga nån stans?

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Angående bilder från den här dagen.
Förutom fotona på Arvidzone som Peter1980 har länkat till ovan i inlägg #1 så stod det även någon och fotade i depåkurvan men jag har inte sett till någon av de bilderna. Varken här på sporthoj eller på SMC-forum.
Nån som vet vem som fotade i depåkurvan och om de bilderna finns tillgängliga nån stans?

De kommer nog vad det lider. Det blir ju rätt många bilder när man står och fotar en vacker dag, och tar sin tid att gå igenom högen.

Manne990

Gick med
4 Feb 2008
Hoj
R1
Så här vill jag minnas avslutningen av säsongen! Sista varvet 1.14.5 - Nytt PB! :banana
Nu ligger fokus på att läka efter det som hände på passet efter och sikta mot en ny säsong 2015!

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...