SMC Kemora

Status
Ej öppen för fler svar.

Anderberg

Aldrig nöjd
Gick med
29 Nov 2006
Ort
Färingsö
Hoj
KTM EXC 450 -09, KTM EXC 300 -09
Boka tidigt, det blev ganska knöligt på slutet i fjol minns jag med att hitta vettiga restider. Ta också gärna i tidsmässigt så att ni anländer så tidigt som möjligt på söndagen så ni hinner vila ordentligt. De som anländer sent på söndag natt har en jobbig måndag...:)

Jo precis. vi bokade tidigt förra året.
Vi kom på förmiddagen till stugorna och de som anlände sent på söndagen i våran stuga var inte så pigga på morgonen :D
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Jo precis. vi bokade tidigt förra året.
Vi kom på förmiddagen till stugorna och de som anlände sent på söndagen i våran stuga var inte så pigga på morgonen :D

Misstänker att det var ganska segt...:)
 

Wremo

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
R1-05
Förmodar att du fick mitt mess alltså :)
Jag bokade samtidigt som jag skickade det till dig.
Tack till den som påminde mig..d.v.s. Cicci. Kvinnor..hur skulle man klara sig utan dem.

Jepp, tack för det! Och i år så vill vi bo i stugbyn. Jag antar att de inte har en rysk tjej där som ringer in den lokala dj:n och anordnar disco och servar oss på alla sätt och vis, men vildmarkskänslan och badmöjligheterna lär vara bättre. Antagligen mer mygg också.
 

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Ort
Bästkusten.
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
Jepp, tack för det! Och i år så vill vi bo i stugbyn. Jag antar att de inte har en rysk tjej där som ringer in den lokala dj:n och anordnar disco och servar oss på alla sätt och vis, men vildmarkskänslan och badmöjligheterna lär vara bättre. Antagligen mer mygg också.

Om du med vildmarkskänsla och badmöjligheter menar en massa nakna män :arsele som skrikande springer till en göl efter att ha intagit finsk vodka och pilsner så jo..(Man har ju sett bilderna :näsblod)

Men du har rätt. Vi får väl börja bearbeta #46 tidigt, så kanske vi kan få det något tveksamma nöjet att göra samma sak :banana...
 

RasmusBergqvist

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Kristineberg
Hoj
SV1000 k4, Gixxer 750 k9
bokat och klart! Ni som varit med förr, klarar man sig på en uppsättning däck Power One Street, på Gixxer 750? Eller kan man kränga på nya däck på plats?
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
bokat och klart! Ni som varit med förr, klarar man sig på en uppsättning däck Power One Street, på Gixxer 750? Eller kan man kränga på nya däck på plats?

Det beror på hur du kör, hur du gasar, hur din fjädring är inställd, vilket lufttryck du har, om du använder däcksvärmare osv...

Det är inga problem att få ett däck att räcka om ovanstående faktorer är rätt men det kan vara idé att ta med sig ett i reserv. Markko som driver banan kränger däck för en liten summa:)
 

Hellfireclub

I'm a cowboy, on a steel horse i ride.
Gick med
14 Oct 2007
Ort
Malmö
Hoj
KTM Super Duke 1290 GT
Kallt var det att bada också! >.<

Men att grilla varje dag och dricka öl var fantastiskt.
 

Hoppe

Nu +9 hk
Gick med
5 Jul 2008
Ort
Luleå
Hoj
BMW K1200S, Tricolor
Ja, här sitter man på Gran Canaria i ett alldeles underbart väder...och imorgon ska man hyra hoj...och sen så har man snälla vänner på hemmaplan som bokar Kemora åt en...undrar om livet kan bli så mycket bättre...ja, det skulle väl vara om man får dela stuga med 08-maffian igen :tummenupp
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Ja, här sitter man på Gran Canaria i ett alldeles underbart väder...och imorgon ska man hyra hoj...och sen så har man snälla vänner på hemmaplan som bokar Kemora åt en...undrar om livet kan bli så mycket bättre...ja, det skulle väl vara om man får dela stuga med 08-maffian igen :tummenupp

Stuga 8 is the shit :fakta
 

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
CBR1000RR & AT
Ja, här sitter man på Gran Canaria i ett alldeles underbart väder...och imorgon ska man hyra hoj...och sen så har man snälla vänner på hemmaplan som bokar Kemora åt en...undrar om livet kan bli så mycket bättre...ja, det skulle väl vara om man får dela stuga med 08-maffian igen :tummenupp

Din stackare, sitta där i värmen o pimpla bira medans vi insnöade stockholmare fryser häcken av oss o bälgar i oss en irish coffee till.:mad:

Men dela stuga!? Ja ta med skotorken, så ok då!!:krama
 
Last edited:

Wremo

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
R1-05
Om du med vildmarkskänsla och badmöjligheter menar en massa nakna män :arsele som skrikande springer till en göl efter att ha intagit finsk vodka och pilsner så jo..(Man har ju sett bilderna :näsblod)

Men du har rätt. Vi får väl börja bearbeta #46 tidigt, så kanske vi kan få det något tveksamma nöjet att göra samma sak :banana...

:lol Jag tror minsann inte att du kommer säga nej till ett dopp efter att ha inmundigat en massa alkoholhaltiga drycker i bastun! Fast om man inte vill visas naken på internet så gäller det nog att hålla koll på kameramannen...
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top