SMC-premiär på Gelleråsen 15-16-17 April 2011

Magfast

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2010
Ort
Kullavik
Hoj
2010,Triumph street triple R
Stuga på banan blir det här med. Har stora koncentrations svårigheter på jobbet just nu. Prognosen för Lödagen ser just nu helt ok ut.
 

dlgvrg

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2003
Ort
Västerås
Hoj
En bunt hojar
Tjoho! Årets bästa dag! Toppenskoj körning och trevligt folk! Inget regn och fint flyt i körningen. Jag har lite film och bilder som kommer upp på nätet sen :)

Tack till er alla - instruktörer, funktionärer, elever och annat löst folk!
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Tjoho! Årets bästa dag! Toppenskoj körning och trevligt folk! Inget regn och fint flyt i körningen. Jag har lite film och bilder som kommer upp på nätet sen :)

Tack till er alla - instruktörer, funktionärer, elever och annat löst folk!

Kan bara hålla med!

Kändes dock att jag inte kört nåt alls i år innan detta, men det gick nästan över förväntan ändå!
Lite kallt på morgonen men helt underbart när det sprack upp och avslutades med blå himmel!

Man blir nästan rörd när man ser alla bekanta ansikten på en racebana! Tack alla! :tummenupp
 

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
instämmer! jäkligt kallt bara... sen lärde man ju sig nått också.. :tummenupp

dlgvrg: väntar med spänning på filmerna.. incidenten i hårnålen, blir den bortredigerad? ;)
 

dlgvrg

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2003
Ort
Västerås
Hoj
En bunt hojar
instämmer! jäkligt kallt bara... sen lärde man ju sig nått också.. :tummenupp

dlgvrg: väntar med spänning på filmerna.. incidenten i hårnålen, blir den bortredigerad? ;)

Här redigeras inte bort något ;)

Jag har över 1000 bilder och en timma film eller så... ska försöka fippla till det i veckan. Här kommer ett par stillbilder från filmerna i alla fall!
 

Bifogat

  • vlcsnap-2011-04-16-23h40m40s6.jpg
    vlcsnap-2011-04-16-23h40m40s6.jpg
    119.8 KB · Visningar: 256
  • vlcsnap-2011-04-17-15h05m02s173.jpg
    vlcsnap-2011-04-17-15h05m02s173.jpg
    114.8 KB · Visningar: 313

Hera

Just idag är jag stark
Gick med
12 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6 -08
Shit vilken start på säsogen vi fick!!
Underbart att vara igång igen :)

Lider med alla stackare som inte kunde vara med igår. Strålande sol, och en ren lyxkurs i form av otroligt bra instruktörer och massa tid på banan!! SÅ roligt att gå steg 5! Rekomenderas starkt!!

Tack mina underbart vetgiriga deltagare i fredags, you made my day :)
Och tack alla goa människor för lärorika duster på banan och mysigt depåhäng hela helgen!!

Och det bästa av allt!!! Hela sommaren är kvar.....
 

Hatten

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
Årsta
Hoj
2011, BMW, S1000RR
Tack alla för 4 härliga dagar, nu ska jag byta nic till Hatten!
/Rasmus
 

Lassesthlm

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2011
Ort
Vällingby
Hoj
Aprilia Tuono-14, Monster 1100 EVO, BMW F800R CF, Yamaha TT600, KTM 525 stulen, BMW 1150R Rockster, XT-500, Suzuki GS-1000, Honda 750, Honda 125.
Hej Helena

Vi på fredagen hade ju kananonbra instruktörer........har fortfarande ett leende upphakat bakom öronen:)

Lasse

Shit vilken start på säsogen vi fick!!
Underbart att vara igång igen :)

Lider med alla stackare som inte kunde vara med igår. Strålande sol, och en ren lyxkurs i form av otroligt bra instruktörer och massa tid på banan!! SÅ roligt att gå steg 5! Rekomenderas starkt!!

Tack mina underbart vetgiriga deltagare i fredags, you made my day :)
Och tack alla goa människor för lärorika duster på banan och mysigt depåhäng hela helgen!!

Och det bästa av allt!!! Hela sommaren är kvar.....
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Själv kom jag ju ditt med en "splitt" ny hoj, hade haft den inne för 100-mila service dagen innan samt att det kom på acror och ommappad motor på servicen:krama

Lördag med kallt blåsigt väder + ny hoj kändes skumt...

Fick inte till samma flyt som jag hade i Augusti när jag var där med min gamla 950SMR, så till näst sista passet tömde jag ut 0,2hg luft.
Vad hände? VICKEN JÄKLA SKILLNAD!!! Med ens trivdes jag på SuperCorsa däcken! Som grädden på moset så började dessutom solen titta fram:)

Sista passet var en ren njutning, som dessutom innehöll lite sparring mot en instruktör, jag tog honom i de knixiga partierna och han klappade om mig på rakan.
Jag blev förbannad när de tog upp målflaggen, fan jag hade ju börjat komma igång!:)

Kom hem till gumman på lördag kvällen, trött och hängig, och på söndagsmorgonen vaknade jag upp med en pangförkylning:(

//Björn
 

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Körde hoj. Jag agerade kona.

Men jag fick åtminstone bära nånting rosa, det du! :tummenupp

(jerkan, du ska inte med till Arlanda den 30:e?)

Tänkte mest att det såg ut som om han var på väg att lyfta.

Arlanda. Jag har sagt att jag kan vara resurs där, så jag kanske dyker upp i den rollen (men jag har inte hört ngt om det). Den kan vara så illa att hojen låter för mycket nu. Vågar inte anmäla mig till ngn kurs på bana där bullernivån är viktig förrän jag vet hur många db Hondan fyller etern med.
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top