SMC sammarbete med CSS, 1/8 Gelleråsen

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
1500:-

Start 07.00, 1:a augusti.

Vilka ska dit? Jag fick mitt inbetalningskort idag.

1. Bodoe
2.
3.

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
Jodå, fick mitt med...men det är ju steg 1, så särskilt mycket racing kommer det inte att bli. Kul att reta polarna dock :tungan

Kom ihåg att läsa in er på "Twist of the wrist 1+2" innan nu bara :lol

1. Bodoe
2. Jåke
3.

Last edited:

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Pinsamt värre! Om det är nån som är intresserad av att åka den 1/8 så finns det kanske en möjlighet. Jag kan kanske inte åka då.

Kontakta mig via PM isf. Jag kan tänka mig att sänka priset vid särskilda förhållanden (förklarar mer över PM). Kostar från början 3000 kr för denna kurs.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Bodoe skrev:
Pinsamt värre! Om det är nån som är intresserad av att åka den 1/8 så finns det kanske en möjlighet. Jag kan kanske inte åka då.

Kontakta mig via PM isf. Jag kan tänka mig att sänka priset vid särskilda förhållanden (förklarar mer över PM). Kostar från början 3000 kr för denna kurs.

[OT som fan, ingen behöver svara]
3000 spänn! Vad ingår då, kalvytterfile till lunch och en helkväll på stats i karlskoga?
[/OT som fan, ingen behöver svara]

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
Victor skrev:
(OT som fan, ingen behöver svara)
3000 spänn! Vad ingår då, kalvytterfile till lunch och en helkväll på stats i karlskoga?
En helkväll på Café Opera.... :tomten

Tja, Keith Code ska väl ha lite pengar åxå, han har det ju lite knapert förstår du väl.. :rolleyes:

ape

be a nice ape
Gick med
24 May 2004
Hoj
Triumph Daytona 600 04:a ***Såld.
...
5. Ape

Jo jag är med.
Måste fråga er andra. Jag fick bara bekräftelse att jag betalat det första 1500. Har inte fått någon info efter det att jag betalat övriga 1500 också. (1:a veckan juni)

Gäller samma sak för er eller är jag bara orolig i onödan? :va

Att det sedan är svindyrt, jo men vad är inte det med denna hobby. Fick hem min nya enkelkuts idag.... 2000 spänn :kocko jo jo man tackar.

Göran

Med lem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CB1000R, BSA 650 -67.
ape skrev:
...
5. Ape

Jo jag är med.
Måste fråga er andra. Jag fick bara bekräftelse att jag betalat det första 1500. Har inte fått någon info efter det att jag betalat övriga 1500 också. (1:a veckan juni)

Gäller samma sak för er eller är jag bara orolig i onödan? :va

QUOTE]

Samma för mig :va

6. Göran

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jo, dyrt är det kanske. Men jag ser det som en investering. Ung som man är så har har man hela livet framför sig att ytnyttja denna erfarenhet...som man nu är på väg att missa.

Om ingen har några tusen på fickan som man önskar bli av med kanske nån har en hoj till låns? Det är nämnligen där skon klämmer för min del.

Erbjudandet gäller fortfarande, PM:a för mer uppgifter om pris och sånt eller ring/sms:a (0704245676) :)

Edit// Nån som ska dit kanske har 2 hojar (nån i reserv?) varvid den ena jag skulle kunna låna, eller någon i sthlmsområdet som har en hoj till låns (helst nån som ska till kursen)? Förstår att jag inte kan välja och vraka bland hojar men om någon har en effektsvagare motorcykel att låna ut (typ 125:a, 250, 400...600?) så skulle det vara überkrümt!

Last edited:

ec2bme

LAGOM SNABB
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
Aprilia Tuono -05 Secial Edition, KTM 690 Duke -12
Jag ska också dit.

(passar på att göra i ordning listan)

1.Bodoe
2.Jåke
3.Firefly
4.Halvdan
5.Ape
6.Göran
7.NICE
8.ec2bme/Lennart Lamarca

R73

Ny medlem
Gick med
14 May 2005
Hoj
Ninja zx-10R
Åker någon till gelleråsen imorgon, det har regnat massor där och kommer regna ännu mer imorgon. Har ni redan åkt eller hur blir det???? Tänkte kanske dra iväg nu ikväll eller tidigt imorgon, överväger att inte åka alls!

ec2bme

LAGOM SNABB
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
Aprilia Tuono -05 Secial Edition, KTM 690 Duke -12
Ni som var där, vad tyckte ni.

Själv är jag väldigt nöjd.

Fick bevis redan på onsdagen efter att de man lärt sig verkligen fungerar.

Körde nämligen på falkenberg då.
Första 2 omgångarna tog jag i allt vad jag orkade.
3:dje gången bestämde jag mig för att ta de lungt och koncentrera mig på de jag hade lärt mig på CSS, och då gick de faktiskt ännu fortare :banana .

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
ec2bme skrev:
Själv är jag väldigt nöjd.
Fick bevis redan på onsdagen efter att de man lärt sig verkligen fungerar.
Körde nämligen på falkenberg då.
Första 2 omgångarna tog jag i allt vad jag orkade.
3:dje gången bestämde jag mig för att ta de lungt och koncentrera mig på de jag hade lärt mig på CSS, och då gick de faktiskt ännu fortare :banana .
Precis. Det är ju verkligen inga nyheter de kommer med men sättet man ska träna på efter kursen kommer nog ge en hel del. Jag kör nog långsammare nu direkt efter kursen, har slutat knäskrapa o så, men tanken är nog att man med lite träning på CSS' sätt ska kunna köra fortare och framför allt säkrare än nånsin om ett tag. Jag är nöjd och tänker gå steg 2 om det blir nåt.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0