Bodoe skrev:Pinsamt värre! Om det är nån som är intresserad av att åka den 1/8 så finns det kanske en möjlighet. Jag kan kanske inte åka då.
Kontakta mig via PM isf. Jag kan tänka mig att sänka priset vid särskilda förhållanden (förklarar mer över PM). Kostar från början 3000 kr för denna kurs.
En helkväll på Café Opera....Victor skrev:(OT som fan, ingen behöver svara)
3000 spänn! Vad ingår då, kalvytterfile till lunch och en helkväll på stats i karlskoga?
ape skrev:...
5. Ape
Jo jag är med.
Måste fråga er andra. Jag fick bara bekräftelse att jag betalat det första 1500. Har inte fått någon info efter det att jag betalat övriga 1500 också. (1:a veckan juni)
Gäller samma sak för er eller är jag bara orolig i onödan?
QUOTE]
Samma för mig
6. Göran
Överskattat. Därmed inte sagt att det var dåligt på nåt sätt...ec2bme skrev:Ni som var där, vad tyckte ni.
Precis. Det är ju verkligen inga nyheter de kommer med men sättet man ska träna på efter kursen kommer nog ge en hel del. Jag kör nog långsammare nu direkt efter kursen, har slutat knäskrapa o så, men tanken är nog att man med lite träning på CSS' sätt ska kunna köra fortare och framför allt säkrare än nånsin om ett tag. Jag är nöjd och tänker gå steg 2 om det blir nåt.ec2bme skrev:Själv är jag väldigt nöjd.
Fick bevis redan på onsdagen efter att de man lärt sig verkligen fungerar.
Körde nämligen på falkenberg då.
Första 2 omgångarna tog jag i allt vad jag orkade.
3:dje gången bestämde jag mig för att ta de lungt och koncentrera mig på de jag hade lärt mig på CSS, och då gick de faktiskt ännu fortare .
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|