Det skall inte vurpas någonting alls där. Alla kommer att hålla sig på hjulen hela tiden. Sådetså..
Jag lovar inget! Man är ju lite ringrostig efter vintern...
Det skall inte vurpas någonting alls där. Alla kommer att hålla sig på hjulen hela tiden. Sådetså..
Jag lovar inget! Man är ju lite ringrostig efter vintern...
Jag vet att du klarar det galant. Annars skickar jag Cruella på dig..
Hmmm jag kommer ju och alla vet ju hur det brukar sluta!
Hmmm jag kommer ju och alla vet ju hur det brukar sluta!
Dina små fjuttvurpor har man ju sett och hört talas om
Får någon för sig att avboka söndagens körning så skicka pm till mig, Hann bara boka lör och söndag står jag på väntelistan!!
Eller så blir man snart erbjuden en Aspirantplats hos smc, Lovar att jag inte ska köra om dig på yttern då Lotek
Ujujuj spänningen inför säsongen byggs på detta kan bli riktigt intressant,
Har riktat rätt rettan än och får vi se dig på riktigt race gummi denna säsong psxcarre?
För 2 säsongersen lärde du mig styra runt på bana ifjol körde jag ifrån dig och iår lär jag varva dig om min utvecklingskurva följs!
P.s ifjol hade vi lika många krascher var du och jag
Ta han på vänster sida ut ur esset in i snabbhögern, det gillar han. Helst så där lite för sent så man nästan knuffas lite när han tar höjd inför högerbrytet.
Går enkelt att lösa genom att ha skor och jacka inomhus, konstant gå hungrig och bil när man kan köra hoj?! Låter som du har en väldigt enkel lösning på ditt problemHuvudet vill ha en ny hoj och en budget för att prova på att rejsa lite, plånboken orkar knappt med att hålla magen mätt, huset varmt och bilarna rullandes. Håller tummarna för dig i sommar istället.
Okej, ett par frågor. I steg 5 anmälningen står det följande:
" Pris på steg 5, 2400 kr "
"Steg 5: .....När kursen är klar löser du din licens på plats och kan köra resten av dagen med steg 6...."
Fråga: Ingår denna licens i de 2400:- ? Eller ska man slanta en ytterligare avgift för själva licensen på plats? Isåfall, vad kostar den? Och är det kontanter som gäller eller faktura?
"På steg 5, har vi inget krav på trådlåsning eller annat finns för att du ska få deltaga. De krav och regler som gäller för träning/tävling tar vi upp under kursen."
"Inför steg 6, bör bromsar, lock för diverse vätskor och olja plugg najas (säkras). Lyssna på licenskursen om du kan få hjälp med detta på plats."
Lite motstridiga besked. Om man anmäler sig till steg 5, så behöver ingenting najas osv.. men när själva licenskursdelen är klar så kör man steg 6, där t ex najjning är önskvärt.
Så frågan är: Kan jag komma dit med min gathoj och köra hela "steg5-dagen" även när den fortsätter som steg 6?
Licensen ingår inte i kursavgiften, betalas till Svemo efter kursen då du också väljer vilken typ av licens du vill ha. Om du beslutar dig för att du ska ha licens så får du fortsätta köra och löser licensen senare då du är hemma.
Najning mm behöver inte vara gjort (bör som det står i texten) om du fortsätter köra steg 6, så det är bara att tuta o köra (om tutan är kvar).
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|