De som har fördomar om sådant tror jag å andra sidan inte det föresvävar att jag skulle vara sån. Säger någon något korkat om min flock så säger jag vad jag tycker om det. Då blir det oftast bara stelt och tråkigt, som här. Annars är det inget jag brukar ta upp.GuW skrev:2160542Sånna gooa gubbar kör idag ofta annat än HD, Trajja, Norton, BSA eller Vincent (finns en Vincentchopper här i stan som skulle platsa i mitt garage).
Många bygeer även japanchoppers på gamla 70-80tals japaner, även om man har sett enstaka fireblade/gixxer motorer hitta ner mellan ramskenorna på en stelbensram.
Eller så kör dom med gamla HD motorer, knölar pannor eller shovels.
Livsstilsfolket har litegrann förstört det genuina trevliga HD folket, det avspeglas ganska väl i tidningen MCM också, som alltmer börjar likna japstidningarna till innehållet, med en "mekhörna" dit folk skriver in och frågar självklarheter, istället som förr när man fick tips om vilken traktorkolv som passade i en uppborrad storsida.
Jag bara undrar hur hd-folket accepterar din livsstil, dom riktigt genuina ser nog bortom det, men livsstilsfolket verkar vara ett intolerant släkte, inga problem med det?
War-psycho skrev:2160705
Vilket über-skitsnack.
Så det är snarare folk med din attityd som är det största problemet.
Skulle du testa den andra sidan ett tag, så skulle du skämmas för att du haft så fel.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|