Fixx skrev:2572277Personligen gillar jag
finns hos greven för 2400:-
Nej, inte särskilt. Men man lär sig, det är mer teknik än muskler faktiskt.majoon skrev:2572287är det lätt att kränga av och på däck om man har sån här utrustning?
e chansen stor att man repar en fälg?
de enkla balanseringsutrustningarna som finns, blir balanseringen bra av dem?
Men nu var det ju så att du är i racingforumet o skriverJACKOKRIM skrev:2572286på Lelles i Uppsala, kostar ett däck skifte med balansering 150 :-
16 byten = 2400:- = 4 - 8 somrar beroende på hur mkt man bränner...
Zmurfen skrev:2572314Men nu var det ju så att du är i racingforumet o skriver
Blir lite svårt o packa ihop allt o dra till Lelles mellan kval o race för o byta däck.JACKOKRIM skrev:2572317Jasså trodde det var moped klubben
Zmurfen skrev:2572345Blir lite svårt o packa ihop allt o dra till Lelles mellan kval o race för o byta däck.
Du menar dem extra fälgarna som man har regndäck på eller?JACKOKRIM skrev:2572348Klart det blir det...
tips! köpa extra fälgar
Zmurfen skrev:2572356Du menar dem extra fälgarna som man har regndäck på eller?
Pys iväg till Lunarstorm istället, här gör du ingen nytta mer än att vara pinsamJACKOKRIM skrev:2572363Nej jag menade vad jag skrev... Köp extra fälgar... Om man nu råd?
Annars tycker jag att du ska köpa din j*vla däck avkrängare...
Ja, den blir tillräckligt bra för att man inte ska känna någon oblans ens i +250.majoon skrev:de enkla balanseringsutrustningarna som finns, blir balanseringen bra av dem?
Samma typ finns för halva priset i Tyskland och fungerar utmärkt.Fixx skrev:2572277Personligen gillar jag finns hos greven för 2400:-
Fixx skrev:2572277Personligen gillar jag
finns hos greven för 2400:-
Hade varit kul att få pröva en sån och se hur mycket lättare det blir.Froven skrev:2572385Den du visar har inte samma funktionalitet som krängaren trådskaparen frågade efter.
Grejen med krängaren på de övre bilderna är att den funkar precis som krängaren hos däckshandlaren (minus motordrift såklart) så man behöver inte bända och bryta så mycket med däcksjärn. På det sättet räddar man fälgarna.
sandstream skrev:2572386Hade varit kul att få pröva en sån och se hur mycket lättare det blir.
Behövs inte,bara o åka in till Lellessandstream skrev:2572386Hade varit kul att få pröva en sån och se hur mycket lättare det blir.
JACKOKRIM skrev:2572348Klart det blir det...
tips! köpa extra fälgar
Såg du inte min konstruktion på Gotland i våras?sandstream skrev:2572386Hade varit kul att få pröva en sån och se hur mycket lättare det blir.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|