Hur länge kan man få lappen indragen?
Kan man få den indragen för livet??![]()
tror 36månader e max!
Hur länge kan man få lappen indragen?
Kan man få den indragen för livet??![]()
Blev det 10 månader totalt?Får tillbaks kortet i juli.
Då kanske jag ska köra hoj igen!!! Pucko??
Moget..
Till Dregen
Alla har vi vart nybörjaretyp, så shit's happens.
Som andra påpekat så är de jävla synd att trafikjuristen inte e kvar. Han letar på alla teknikaliteter att polisen utför ALLT rätt för att se om de går att knäcka den vägen, alt. va förmildrande omständigheter.
En som ÄR bra är Martin Berg, men vet inte om han arbetar fortfarande. Berg & Lindström. Om du vill överklaga eller så, men de kostar dyrt per timme? Han var MC-butiken i västerås advokat på slutet av 80-talet som man rådgjorde med på den tiden.
Och om de var på kopparbergsvägen så har du definitivt ingen rekord om de vart bara 110. Och Taxi verkar var imuna på "poppo" står å kollar, Ja har själv sett de.
Själv kommer jag varken att bekräfta eller dementera att ja fanns med på "20 most wanted hojåkare" hos Västerås-poppo-trafikavdelning på 80-talet.
Nr.1 var en som racade med RC30![]()
De finns MYCKET som hänt med hojar i Västerås förr![]()
![]()
![]()
Du har iaf lagt ner tid på denna tråd. Tack för det.![]()
Till Dregen
Alla har vi vart nybörjaretyp, så shit's happens.
Som andra påpekat så är de jävla synd att trafikjuristen inte e kvar. Han letar på alla teknikaliteter att polisen utför ALLT rätt för att se om de går att knäcka den vägen, alt. va förmildrande omständigheter.
En som ÄR bra är Martin Berg, men vet inte om han arbetar fortfarande. Berg & Lindström. Om du vill överklaga eller så, men de kostar dyrt per timme? Han var MC-butiken i västerås advokat på slutet av 80-talet som man rådgjorde med på den tiden.
Och om de var på kopparbergsvägen så har du definitivt ingen rekord om de vart bara 110. Och Taxi verkar var imuna på "poppo" står å kollar, Ja har själv sett de.
Själv kommer jag varken att bekräfta eller dementera att ja fanns med på "20 most wanted hojåkare" hos Västerås-poppo-trafikavdelning på 80-talet.
Nr.1 var en som racade med RC30![]()
De finns MYCKET som hänt med hojar i Västerås förr![]()
![]()
![]()
Blev det 10 månader totalt?
Och du, fortsätt ut på Sala Race way nästa gång![]()
Uttråkad och sugen på mer spammkrig?![]()
Borde jag förstått, grov vårdslöshet ger väl aldrig under 12 månader. Måste varit för att du körde in i polisen som gjorde det till grov, själva körningen kan ju inte ha bedömts så hårt trots allt.Tjena man!
Jag fick ett år utan kk. Vad är Sala Race way??
Tell me more... intressant ju!
Tjena man!
Jag fick ett år utan kk. Vad är Sala Race way??
![]() |
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC
Roger Berzell, generalsekre... |
Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning
KTM erbjuder nu sina kunder... |
|
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |