Smygare

4-fun

Vem jag ??
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
-98 Gixxer 750 i fighter kostym
Smygare

--------------------------------------------------------------------------------

Smyger väl in ett litet mess om mig med, är alldeles för gammal säger min sambo (30 i år) har en liten kille på 10 mån, bor i Kramfors jobbar i stockholm.
Bor i tattartub när jag jobbar. Inte alla som har en etta med utsikt över årstaviken typ billigt :D Tar ned hojen så fort den é servad och att det visar + på termometern och é isfritt på E4:an ner.

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
4-fun skrev:
Yepp verkar aldrig bli klar :huvet
Brukar jogga förbi där på våren / sommaren (sprang första vändan i lördags = ont i benen idag), och det är som du säger att det ser ut som ett evighetsprojekt. Men du får ju bo i människobyn en stund, så du uppskattar att komma hem till lugnet igen.

//D

4-fun

Vem jag ??
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
Så sant helt ok att jobba i stockholmo men satan så skönt att komma hem. Jobbar 7dgr och ledig 7dgr så det rullar på rätt bra. Ett plus é att man kan åka båge bra nog mycket tidigare än hemma.

4-fun

Vem jag ??
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
Bikerbitch skrev:
Välkommen killen!

Jag skall vinka nästa gång jag tar pendel från Älvsjö till staden!

Ja gör det sitter i en maskin där så jag é synlig :D

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
4-fun skrev:
Så sant helt ok att jobba i stockholmo men satan så skönt att komma hem. Jobbar 7dgr och ledig 7dgr så det rullar på rätt bra. Ett plus é att man kan åka båge bra nog mycket tidigare än hemma.

Du får ta ner den i skåp, eller släp, annars så är säsongen snart förbi :) Min lilla gumma blev utsläppt på grönbete för 2 veckor sedan. Det var precis så kul som man minndes det!

4-fun

Vem jag ??
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
loser skrev:
Du får ta ner den i skåp, eller släp, annars så är säsongen snart förbi :) Min lilla gumma blev utsläppt på grönbete för 2 veckor sedan. Det var precis så kul som man minndes det!

Hmm åkte skoter idag jag inte riktigt mc väder än. Lutar åt släpvagn ner så man får vrida på rullen snart. service först bara.

Nyheter
Nytt körkortsdirektiv som på gång

EU förväntas inom kort fatt...

2025 års Distinguished Gentlemans Ride körs 18 maj

Söndag 18 maj är det dags f...

Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!

Upplev drömlika Gotland Rin...

Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!

Upplev magiska Gotland Ring...

Video: Bike nr 4 med Yamaha R9

I nästa nummer av Bike, nr ...

Årets MC-stipendiater utnämnda

Mc-stipendiet är Svedeas bi...

Fira motorcykelns dag 3 maj

Den 3 maj firas Motorc...

Motorcykelns dag firas 3 maj

Den 3 maj 2025 fi...

Sex nya mc-stipendiater utnämnda

Mc-stipendiet är Svedeas bi...

Triumph redo för terrängen