Okej, nu har jag kollat upp min ekonomi, den håller, ska beställa en tröjja nu tänka jag!!!
Men har lite frågor jag behöver ha svar på! så om nån vill vara snäll å hjälpa som redan har en tröjja, så kom igen nu!!!
1. Det ska betalas via postgiro, jag har min bank via internet, kan jag betala via där ändå fast det är postgiro? läste runt lite, det fanns auto/postgiro, då måste det ju funka?? men hoppas man kan fylla i sitt namn...
2. är tröjjorna tjocka å trevlig kvallité på lr?
3. Är 175 lång 90 kg. Har 52 skinnställ som sitter för tajt! ska jag då ha L lr XL,. vill ju kunna använda tröjjan utan stället oxå, utan att det ser ut som man är ute å tältar!
4. det är väl inte försent och beställa en tröjja nu???????????????
så om nå¨n nu är snäll å svarar så blir jag glad!
tack på förhand... mvh /maccan
snälla nån liten själ kan väl hjälpa mig?!
Men har lite frågor jag behöver ha svar på! så om nån vill vara snäll å hjälpa som redan har en tröjja, så kom igen nu!!!
1. Det ska betalas via postgiro, jag har min bank via internet, kan jag betala via där ändå fast det är postgiro? läste runt lite, det fanns auto/postgiro, då måste det ju funka?? men hoppas man kan fylla i sitt namn...
2. är tröjjorna tjocka å trevlig kvallité på lr?
3. Är 175 lång 90 kg. Har 52 skinnställ som sitter för tajt! ska jag då ha L lr XL,. vill ju kunna använda tröjjan utan stället oxå, utan att det ser ut som man är ute å tältar!
4. det är väl inte försent och beställa en tröjja nu???????????????
så om nå¨n nu är snäll å svarar så blir jag glad!
tack på förhand... mvh /maccan
snälla nån liten själ kan väl hjälpa mig?!