Snälla hjälp mig någon!!!!!

Mcbrud

Guest
Nu sitter jag verkligen i en knipa och frågan är om någon här på sporthoj kan hjälpa mig!!
Situationen är sådan att jag tar studenten nu den 31 Maj *glad* och hade tills nu ordnat med en cool bil att bli hämtad i vid skolan. Nu är det så att bilen blivit såld och jag nu står utan fordon att åka i.
Är det någon här som har en tuff cab att låna ut?? Givetvis kan du få ersättning, dessutom träffa lilla mig! :)
Alternativet är om man kan samla ihop ett gäng sporthojar som hämtar upp.... vore JÄTTESNÄLLT om någon ville ställa upp på utlåning/hämtning!! Är er evigt tacksam i sådana fall! Känner lite smått panik just nu!!!!!!!!!!!
MVH: Sofia

heliac

Låg komp sliter mindre
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Hayabusa Turbo
E de du på bilden i Avataren så ska det väl inte vara några som helst problem :D

Mcbrud

Guest
Jo det är jag... trevlig är jag oxå! Men tyvärr förlovad med Gilgo.... :tungan

gurra snurra

Lagen är lika för alla !!!
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
URAL och en BMW1150
Mcbrud skrev:
Nu sitter jag verkligen i en knipa och frågan är om någon här på sporthoj kan hjälpa mig!!
Situationen är sådan att jag tar studenten nu den 31 Maj *glad* och hade tills nu ordnat med en cool bil att bli hämtad i vid skolan. Nu är det så att bilen blivit såld och jag nu står utan fordon att åka i.
Är det någon här som har en tuff cab att låna ut?? Givetvis kan du få ersättning, dessutom träffa lilla mig! :)
Alternativet är om man kan samla ihop ett gäng sporthojar som hämtar upp.... vore JÄTTESNÄLLT om någon ville ställa upp på utlåning/hämtning!! Är er evigt tacksam i sådana fall! Känner lite smått panik just nu!!!!!!!!!!!

Du kan få hoppa in i holken på min URAL de både cab och hoj på samma gång
YES babe i`m ready :tummenupp

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Mcbrud skrev:
Blir det kortege så vet jag nog några härifrån som ställer upp... (Mig inklusive)

Mcbrud

Guest
Kan ju tillägga att jag går på Burgården i Göteborg... för de som inte vet...

Mcbrud

Guest
Garm skrev:
Tyvärr? Vet Gilgo att du känner på det sättet?

Tyvärr för alla som (med risk för att låta bimbo) gillar mitt utseende.
Vet.. det lät helt fel.. =)

Garm

Bewildered Mammal
Gick med
5 Feb 2005
Hoj
Ktm 1290 SuperDuke R
Mcbrud skrev:
Vet.. det lät helt fel.. =)

F'låt, ville bara retas lite. Jag förstod vad du menade.

Mcbrud

Guest
Garm skrev:
F'låt, ville bara retas lite. Jag förstod vad du menade.

Förstod det med... =) Men det finns säkert några killar/tjejer som inte fattar det. Du hjälpte bara mig att reda upp eventuella missförstånd!

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
Mcbrud skrev:
Förstod det med... =) Men det finns säkert några killar/tjejer som inte fattar det. Du hjälpte bara mig att reda upp eventuella missförstånd!

missförstånd är bra... eller? :va

Mcbrud

Guest
gurra snurra skrev:
Du kan få hoppa in i holken på min URAL de både cab och hoj på samma gång
YES babe i`m ready :tummenupp

Hade varit rätt coolt! det och så några sporthojar efter... :tummenupp :tummenupp

Ingen som har fler alternativ eller som kanske vill hänga på??

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
SC50 SSMH
Mcbrud skrev:

ååååhhh guud för dessa outexaminerade fjolltjejer som tror alla avgudar marken dom går på... :fatta!

nej men vadå jag är väl inte bitter för att jag inte fått mig nåt på flera månader... :huvet

HAPPY HOLIDAYS! :tuttar

Mcbrud

Guest
Lindén skrev:
Hyr en bil!
www.okq8.se
Gå sedan med på lunarstorm.... :D

Men förlåt mig! Jag som trodde att på ett forum där de flesta är motorintresserade borde någon ha en bil/fordon att låna/hyra ut. Mitt misstag! =P
Här ber man om hjälp, jag behöver inga gliringar. Är redan stressad nog...TACK! =P
Har sett innan hur hjälpsamma ni varit på liknande event, nu behöver jag hjälp...
snälla.... *ber*

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Gilgo skrev:
Men förlåt mig! Jag som trodde att på ett forum där de flesta är motorintresserade borde någon ha en bil/fordon att låna/hyra ut. Mitt misstag! =P
Här ber man om hjälp, jag behöver inga gliringar. Är redan stressad nog...TACK! =P
Har sett innan hur hjälpsamma ni varit på liknande event, nu behöver jag hjälp...
snälla.... *ber*
Det var ju tjejen din som bad om hjälp! :tungan
Här e vi hjälpsamma fick ju länk till macken ju :D
Men ibland kan vi vara på tok för retsamma med! :yoparty
Nej jag var in på flickans profil o kikade lite bara var därför jag var lite sarkastisk!
Lite lunar över den :7peta
Nåja det e väl ett bra tag kvar tills studenten!
Här skall det skjutsas för fullt på el moppo iaf!
Se till o fixa nåe annorlunda det brukar bli en höjdare... Åkgräsklippare?? :rolleyes:

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln