Mickep66
Med lem
heigo skrev:Vadå får man inte kn...a i Umeå om man skjutsat, fan va sjukt :kocko .. Antar att dom flesta har enkelcuts däruppe
Vilken tur att man bor i Götet
heigo skrev:Vadå får man inte kn...a i Umeå om man skjutsat, fan va sjukt :kocko .. Antar att dom flesta har enkelcuts däruppe
Paroxyst skrev:Nähe! Tydligen så slog inte en Merca SL55 AMG så speciellt högt alls. Nå skit i det då.
JAA! Nu tänker jag sätta in en bild åxå så det blir riketih uppenbart!CaféRacer skrev:Nån som var mån om att berätta av man har tillgång till SL55 AMG
Men jag håller med, de e en riktigt nice bil. Körde en för ett tag sen, den gick ganska bra
Paroxyst skrev:JAA! Nu tänker jag sätta in en bild åxå så det blir riketih uppenbart!
Men åk militärjeep då GÖÖR det då!
sven666 skrev:ja sen bor du ju i finland oxå?
eller skulle du åka till GBG och skjutsa hem en brud från balen för att sedan dra tebax till sjöarnas rike?..
Paroxyst skrev:Läs mitt tidigare inlägg! Mupp
Snacka om pinsamt! Det är ju inte ens din bil. Min pappas bil är bättre än din pappas bil.Paroxyst skrev:JAA! Nu tänker jag sätta in en bild åxå så det blir riketih uppenbart!
Men åk militärjeep då GÖÖR det då!
Nej inte alls.Ninjaboy skrev:Snacka om pinsamt!
Och?Ninjaboy skrev:Det är ju inte ens din bil
Grattis!Ninjaboy skrev:Min pappas bil är bättre än din pappas bil.
Paroxyst skrev:Nähe! Tydligen så slog inte en Merca SL55 AMG så speciellt högt alls. Nå skit i det då.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|