J
Passerade en bondgård, alltså ett stort avlångt trähus som luktar bajs (alla 08-or fattar?)... .
Japp, fattar precis. Bönder luktar inte hallonbåt alltså... Och skiter mycket gör dom tydligen också.
J
Passerade en bondgård, alltså ett stort avlångt trähus som luktar bajs (alla 08-or fattar?)... .
För egen del så brukar jag alltid släppa av och rulla förbi hästar på tomgång. Vill köra in i en vettskrämd häst lika lite som jag vill köra in i en älg. Och förutom när jag kör min tvåtaktare så brukar jag inte få några arga blickar.
Vad många cheyer det finns på sporthoj!
Allt som behövdes för att dom skulle börja skriva också var en tråd om hest.
Jag har fått släpp på hästbajs.
Åkte med BMW-klubben en kväll (tänka sig) på en R1150GS neråt Nyköping och tänkte se vad boxer-fläskkorven gick för.
Passerade en bondgård, alltså ett stort avlångt trähus som luktar bajs (alla 08-or fattar?) och fick bakjulssläppet hugo.
Att få sladd på en tjock GS är ungefär lika lätt att häva som att öppna västerbron för hand.
Well, skeppet rätade upp sig och vi kom fram till resmålet, hojen luktade kraftigt begagnad.
Nä nu jävlar! Har de hEstar på bondgårdar!?! Det borde fan förbjudas! Djur hör då rakt inte hemma på bondgården de ska bo i påläggskylen i matbutiken!
Jaha, nu va det slut på husfriden.
Nää, men härJaså, BOR du här?
Mja hästar på tomgång kan man faktiskt dra förbi i vilken hastighet som helst för de är per definition inte vid medvetande så där är det fritt fram!
Eh, förutom Serenada så brukar samtliga återkomma i en och samma tråd så vitt jag vet, o den handlar inte om hEstar...
Nä nu jävlar! Har de hEstar på bondgårdar!?! Det borde fan förbjudas! Djur hör då rakt inte hemma på bondgården de ska bo i påläggskylen i matbutiken!
Jaså, BOR du här?
Nää, men här
Häst hittar du nog lättast bland färdigmaten.
Alltså, den frågan med just den smilyn är en diffus kombo.
Du dödade tråden, jeffla tjerringUj vad jag svär idag. Hoppas jag inte skrämde någon häst...
Min häst är lugn så länge det inte är kor på vägen. Fler såna kanske
Leda hästen är ju ett bra alternativ, men ingen garanti för att inget händer.
Du dödade tråden, jeffla tjerring
They kall me tråd-döders!
För övrigt tog Jetson till ordet nu så jag ska knipa, men det kan jag ju inte!
(som vanligt)
Fixade.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring