Snäppet tuffare.......

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Pga att vissa saker är förbjudna på detta forum


Ja, det var ju du, din skurk.
Hade inte en susning om att man inte fick diskutera *piiiiiiiip*. Men varför får man inte det? Det är ju lika patetiskt som att man inte får diskutera pitbulls och blandraser på det vidriga hundforat "Vovve.net".
 

Gurlie

Medlen
Gick med
12 Jul 2006
Ort
Haninge
Hoj
En för var stund
definera MotorCykel! :näsblod


1. Lätt motorcykel, vars motor har en slagvolym av högst 125 cm³ och en effekt av högst 11 kW (cirka 14,9 hk).

2. Tung motorcykel – dessa är genom körkortet indelade i två underklasser:
1. motorcykel vars motoreffekt understiger 25 kW samt vars förhållande mellan effekt och vikt ej överstiger 0,16.
2. motorcykel med obegränsad motoreffekt och vikt/effekt-förhållande.


:)


moppe = moppe, inget annat.
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
kreativa killar att komma på detta helt själv, för påverkade av (cencur) lär dom ju inte vara, för det förekommer ju inte.. öööö
 

Jochem

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2007
Ort
Årsta
Hoj
KTM 690 smc -10
Jag förstår inte vad som är så häftigt med att reta poliser, själv gör jag allt för att inte provocera poliser eller övriga i trafiken.

Den som leker katt och råtta i trafiken saknar empati, tydligen är det viktigare att ge sig själv egokickar och vara outlaw.

Tänk på alla andra trafikanter som inte har lust att få möte på fel sida och tvingas bromsa eller väja för att förhindra att ännu en onödig mc-olycka.

Men det har väl till en viss del med mognad att göra, om 20 år så kommer kanske även Kalle-Ball att sitta med ungarna i sin kombi och svära över hur dom däringa mc-hulliganerna kör, om han överlever sin galna uppväxt.

Moralkärring javisst, men hellre det än empatibefriad kronpucko.

Du låter ju totalt jättegay! Till 100%! hihi :)
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Jag förstår inte vad som är så häftigt med att reta poliser, själv gör jag allt för att inte provocera poliser eller övriga i trafiken.
Den som leker katt och råtta i trafiken saknar empati, tydligen är det viktigare att ge sig själv egokickar och vara outlaw.
Tänk på alla andra trafikanter som inte har lust att få möte på fel sida och tvingas bromsa eller väja för att förhindra att ännu en onödig mc-olycka.
Men det har väl till en viss del med mognad att göra, om 20 år så kommer kanske även Kalle-Ball att sitta med ungarna i sin kombi och svära över hur dom däringa mc-hulliganerna kör, om han överlever sin galna uppväxt.
Moralkärring javisst, men hellre det än empatibefriad kronpucko.

WORD!

Det krävs ett par riktiga vurpor samt ett gäng med års mognande innan man inser sina egna begränsningar samt förståelse för myndigheternas utövande mot enskild civil...

De som jobbar som trafikpoilser i min stad är likasinnade som mig och kör själva hoj, de vet mycket väl vem jag är och vad jag kör för hoj, de jagar inte mig för sakens skull, de vet att jag inte kör på ett sätt som orsakar mer fara än någon annan i onödan, de vet att jag håller mig på min kant, och ser jag en polisbil i stan kör jag inte förbi på slangen för att provocera utan kör upp jämte och kollar vem somm jobbar samtidigt som man vinkar glatt. :)
Visst jag kör fort, och på slangen, men inte där det stör/skadar någon annan och de vet dom om.

Visst, jag har också varit 15 och dum men liiite vett måste det finnas från början, och på min tid gjorde INTE mopparna 100blås (jo kanske min då:D )
 
Last edited:
Nyheter
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top