Solid snake skrev:Ja just det, idioti också.
Det stog inte "idioti"... Det stog "idiot"... Har du svårt med svenskan?
Solid snake skrev:Ja just det, idioti också.
Jag antog att du stavade fel, vilket du brukar göra rätt ofta, så mao så är det du som har svårt med svenskan, eftersom du är en idiot så kan jag förstå det.RF_Racing skrev:Det stog inte "idioti"... Det stog "idiot"... Har du svårt med svenskan?
Solid snake skrev:Jag antog att du stavade fel, vilket du brukar göra rätt ofta, så mao så är det du som har svårt med svenskan, eftersom du är en idiot så kan jag förstå det.
3 punkter efter varje mening, okej.RF_Racing skrev:3 st komma tecken i en mening... Okej... Men du är nog riktigt dum i huvet om du inte förstår vad jag gör...
Solid snake skrev:3 punkter efter varje mening, okej.
Vem fan förstår vad du gör? Du är fan missanpassad i samhället.
Solid snake skrev:3 punkter efter varje mening, okej.
Vem fan förstår vad du gör? Du är fan missanpassad i samhället.
PM till sina andra jag räknas inte.RF_Racing skrev:Många förstår vad jag gör... Alla jag har PMat med förstår... Nej jag är inte missanpasad i samhället.
Solid snake skrev:PM till sina andra jag räknas inte.
Soulflylost skrev:
RF_Racing skrev:Jag har bara ett jag... Men saken är den att jag är klar nu på sporthoj endå... Så ni behöver inte bekymra er längre!
Har du 12 - 13 hk i din 125a avstrypt eller? Kanske det är en 2t? Då kanske du har väldiga 30hk?
zpeppy skrev:Rf_racing, jag fattar inte vad du gör på detta forumet. Du tillför inte ett skit. Jag vill att du lämnar sporthoj.com för alltid...
Du kan ta ditt "Steven Spielberg snack" och dra...
Hur mycket har du i din sketacross då?RF_Racing skrev:Jag har bara ett jag... Men saken är den att jag är klar nu på sporthoj endå... Så ni behöver inte bekymra er längre!
Har du 12 - 13 hk i din 125a avstrypt eller? Kanske det är en 2t? Då kanske du har väldiga 30hk?
Soulflylost skrev:du jag är överlycklig för att du ska sluta här
men om min hoj så vet jag faktiskt inte borde vara samma som på mito efter som de är samma motor
fast den har ju inga just nu
Solid snake skrev:Hur mycket har du i din sketacross då?
Är din cross trimmad?RF_Racing skrev:Glad att göra dig glad
I 125an kanske 38 -42 nånstanns.. I 250n typ 50 skulle jag gissa på och i 520n typ 60... Gissningar bara... Men du slipper mig nu endå så var lugn!
EDIT så har jag 14 sidor projektarbete att tacka Sporthojs medlemmar för...
Solid snake skrev:Är din cross trimmad?
RF_Racing skrev:I 125an kanske 38 -42 nånstanns.. I 250n typ 50 skulle jag gissa på och i 520n typ 60... Gissningar bara... Men du slipper mig nu endå så var lugn!
Soulflylost skrev:hmm bortskämd för att vara 16
lill pundarn skrev:kommer nog sakna dig rf (lite iaf) har haft jätteroligt när jag läst dina trådar tackar för underhållningen
RF_Racing skrev:17... :kocko
Soulflylost skrev:
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand