Snö...

speedhammy

pryo... riktig i vår... :-)
Gick med
19 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Ska leka med GSX750R... köra upp i vår!
En kompis åkte från Solna igår vid 17... hon kom hem till Tyresö vid 02! Helt sanslöst. En annan kompis försökte med välmenande blick få mig att låta bli bilen imorse för det ÄÄÄÄRRR halt... Han har en 4WD subba med "åretrunt däck"... "Bilen bara kanar sidledes utan att man gör nåt... det är jättehalt! *moran* Det är ju IS dubben är till för. Jag har dubbidubbidubb...

Appropå dubb och sånt. Körde genom Oslo med dubb en gång (okej två, jag skulle ju hem oxå). Spelade dum och fattade inte vad det var för grisar de skrev om på skyltarna :hihi Visst är det lustigt att som tjej kan man komma undan med det mesta... Det är bara att titta på folk (helst en man då) med stora ögon, spela lite dum och sådär. Oj vad mycket hjälp man får och massor med ursäkter... Jag får grabbarna på Mekonomen (När jag inte vill skita ner mig eller frysa om fingrarna) att byta lampor, vindrutetorkare och batterier mm på bilen utan problem... ;)
 
Last edited:

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
speedhammy skrev:
2585731 Appropå dubb och sånt. Körde genom Oslo med dubb en gång (okej två, jag skulle ju hem oxå). Spelade dum och fattade inte vad det var för grisar de skrev om på skyltarna :hihi Visst är det lustigt att som tjej kan man komma undan med det mesta... Det är bara att titta på folk (helst en man då) med stora ögon, spela lite dum och sådär. Oj vad mycket hjälp man får och massor med ursäkter... Jag får grabbarna på Mekonomen (När jag inte vill skita ner mig eller frysa om fingrarna) att byta lampor, vindrutetorkare och batterier mm på bilen utan problem... ;)

Helt OT, men du röstade inte på FI i höstas va?
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
speedhammy skrev:
2585731
Appropå dubb och sånt. Körde genom Oslo med dubb en gång (okej två, jag skulle ju hem oxå). Spelade dum och fattade inte vad det var för grisar de skrev om på skyltarna :hihi Visst är det lustigt att som tjej kan man komma undan med det mesta... Det är bara att titta på folk (helst en man då) med stora ögon, spela lite dum och sådär. Oj vad mycket hjälp man får och massor med ursäkter... Jag får grabbarna på Mekonomen (När jag inte vill skita ner mig eller frysa om fingrarna) att byta lampor, vindrutetorkare och batterier mm på bilen utan problem... ;)
:va
Vad vill du ha sagt? Att du är lite mindre begåvad än genomsnittet?
 

speedhammy

pryo... riktig i vår... :-)
Gick med
19 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Ska leka med GSX750R... köra upp i vår!
Thermal skrev:
Helt OT, men du röstade inte på FI i höstas va?

HELL NO! Är du galen?! :D :D :D

Victor skrev:
:va
Vad vill du ha sagt? Att du är lite mindre begåvad än genomsnittet?

Nä, men det är lätt att flirta till sig vad man vill ha om man är en "dum bimbo". Folk utgår ju oftast från att tjejer inte kan nåt. Orkar jag inte göra nåt som är jobbigt så låter jag dem tro att jag är det. It's a win-win. Han duktig, jag slipper svarta händer ;)
 
Last edited:

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK
WTF

”Folk bajsar på vägen”

Kaos utbröt på Essingeleden. Många övergav sina bilar och fortsatte till fots när köerna inte rört sig på timmar.
– Snart måste jag smälta snö och lapa i mig. Jag har suttit här i snart fem timmar utan mat eller vatten och börjar bli snurrig i huvudet, säger Mikael Ivarsson, 58.
– Folk går ut ur sina bilar och bajsar på vägen. Det är totalstopp, man tar sig inte framåt.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,922687,00.html
 

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
...
Tittade ut genom fönstret på morgonen och ringde in till kontoret för att meddela att jag jobbade hemifrån under onsdagen.

Troligtvis årets bästa beslut :D
På vägen till jobbet imorse räknade jag till över 20 bilar som stod längs väggrenen. Regn följt av minusgrader och sedan snöfall är ingen hit.
 

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Snö? Hur menar ni nu? (Okej jag erkänner, det har faktiskt kommit 2-3 cm snö här också, men det är i princip bortsmält igen, så hojåka är inte helt uteslutet ännu.)

Eller, det är det ju, jag har ingen hoj. :crash :gnissla







Lilla_Tingeling skrev:
2584437 Åhhh! Äntligen har jag oxå fått snö...
Var snöstorm här i natt/morse. Jäklar va det blåste! :skrämd
Stormen blåste bort strömmen oxå. Så det var lite mörk och kallt. Tur att man slapp gå ut. :D
Har snöat hela dan. Så nu har Lilla Ting vinter oxå. *mysigt*

// Lena

Är du medveten om att alla engelska inte går att översätta till svenska?

Nobody dies like a virgin, life screws us all.

På svenska tappar man ju hela poängen.

:gnällig :sissy
 

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Otäckt nära dig
Hoj
Laverda o några till
Den enda vita snö i stockholm e väl de som ligger på borden för o snortas upp ,,, slaskhåla.

bergslagen ,,, där är det snö :tummenupp

Kakan skrev:
2584511 Snö :yoparty Jag har beställt 4 meter till sthlm så man har vit snö och inte slask :rolleyes:
 

speedhammy

pryo... riktig i vår... :-)
Gick med
19 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Ska leka med GSX750R... köra upp i vår!
speedhammy skrev:
Folk utgår ju oftast från att tjejer inte kan nåt. Orkar jag inte göra nåt som är jobbigt så låter jag dem tro att jag är det.

Jag kan ju tillägga för att lugna en del människors nerver, det är inget jag utnyttjar "varje dag". Här hemma är det jag som är "meken". Min gubbe är en teknisk idiot som han säger, det är jag som lagar allt hemma inkl bilen. Han ser om det fattas bensin, that's it. ;)



Appropå snö. Jag vill ha MER! Det är ju läge för pulka-race snart om bara det här lilla decimetern vill hålla sig kvar.... :tummenupp
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
jocke i köping skrev:
2587945 Den enda vita snö i stockholm e väl de som ligger på borden för o snortas upp ,,, slaskhåla.

bergslagen ,,, där är det snö :tummenupp

:sissy :tungan
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top