Snabb resume av A-torp

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Då jag inte har internet hemma än tar jag det kort och felstavat. Då alla har nämt att det var skit kallt och att tja ni vet så skippar jag det. Själv så blev jag trött och vilade lite på första kvalet :3freak . Vidare har ju gud bestämt att jag inte får ha en hel hoj heller så det var nog därför han skickade mig ner i bollhavet :mad: . Sen kom regnet och Pelle_b som blev lite kall och bestmde sig för att snika till sig lite kaffe av funkisarna. Att du sedan håller på med teamorder tycker jag är under all kritik.
Körde upp mig från en 31:a till en 14 plats. Det som är lite kul är att jag körde från 31:a till en 19:de på första varvet. Vill en gång till be om ursäkt till killen jag krokade ihopp med i första högern (6:e varvet?) och en :arsele till killen på Kawan du får trimma lite så sliper du bli omkörd av power :fyllisar Hondan på den lååånga rakan. Anledning till att jag inte tog dig första gången var att någon lagt ett krondike i vägen och att hojen var som en hal ål :gnissla . Mer utförligt kommer senare när linan är uppstartad.

björn.e
No:4 R600

Ps tack till alla funkisar som stod ut, jag hade åkt hem ds

ps2 A-torp är på rätt väg :tummenupp ds

Last edited:

Edika

#99 SP 2007
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
Aprilia RS250
Jag blev mest impad av dina kunskaper i pappslöjd. Din ekonomi skulle helt klart vinna på om du blev sponsrad av någon tillverkare av silvertejp.

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
Jag är mest impad över att DU fått in snabb och Anderstorp i samma mening.... :tungan :tungan

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
Chrille skrev:
2135562 Jasså? Är vi inne på ett känsligt område. En rejsdagbok utan tider är lite tunt. Vad fick du ihop under helgen?
Fick ihop och fick ihop :va
Hans kåpor är nu äkta "Ecce special Edition" lagade med en rulle silvertejp :tummenupp

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
LOTTAK skrev:
2135572 Fick ihop och fick ihop :va
Hans kåpor är nu äkta "Ecce special Edition" lagade med en rulle silvertejp :tummenupp

Glömm inte glasfiberspackel från biltema som är en väsentlig del i det hela.

Chrille skrev:
2135562 Jasså? Är vi inne på ett känsligt område. En rejsdagbok utan tider är lite tunt. Vad fick du ihop under helgen?

Snabbaste tid andra varvet av 5 typ på 1:50 habla habla bästa tid på räjs 2:02 fort fort :)

björn

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
björn.e skrev:
2135614 ...
Snabbaste tid andra varvet av 5 typ på 1:50 habla habla bästa tid på räjs 2:02 fort fort :)

björn

2,02 i blött är väl inte illa alls??

habla habla antar jag betyder: "och sen började det regna".... :va

björn.e skrev:
2135614 Glömm inte glasfiberspackel från biltema som är en väsentlig del i det hela.
...

Rätt och riktigt. Träffar du gamlot(GSXR1100RR) ifrån Skåne så be honom berätta om Suckan med skottsäkra kåpor.... Det gör han så gärna...

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Chrille skrev:
2135819

habla habla antar jag betyder: "och sen började det regna".... :va

Rätt och riktigt. Träffar du gamlot(GSXR1100RR) ifrån Skåne så be honom berätta om Suckan med skottsäkra kåpor.... Det gör han så gärna...

habla habla innebär 3 volter i pik ner i leca badet, jasåå gammel gubben kan det kan ju bli ett "battle of the mighty spackel" :hihi Titta bifogad bild för att se underverket :D

förresten när får man se dig på banan :7peta

björn

Bifogat

• jsf_0717_std.jpg
    jsf_0717_std.jpg
    53.8 KB · Visningar: 87
Last edited:

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Strandelin skrev:
2136252 ...hur många timmar gammal var den kåpan innan kraschen??? Du får verkligen kraschkåpor att leva upp till namnet. :hihi

Ja vi la på kutsen på torsdagen sen åkte vi ner :huvet Kommer snart nya men mitt badrum blir mindre och mindre snart får HW inte kränga nått badkar :3freak

björn

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...