björn.e
hej hej
Då jag inte har internet hemma än tar jag det kort och felstavat. Då alla har nämt att det var skit kallt och att tja ni vet så skippar jag det. Själv så blev jag trött och vilade lite på första kvalet . Vidare har ju gud bestämt att jag inte får ha en hel hoj heller så det var nog därför han skickade mig ner i bollhavet . Sen kom regnet och Pelle_b som blev lite kall och bestmde sig för att snika till sig lite kaffe av funkisarna. Att du sedan håller på med teamorder tycker jag är under all kritik.
Körde upp mig från en 31:a till en 14 plats. Det som är lite kul är att jag körde från 31:a till en 19:de på första varvet. Vill en gång till be om ursäkt till killen jag krokade ihopp med i första högern (6:e varvet?) och en till killen på Kawan du får trimma lite så sliper du bli omkörd av power Hondan på den lååånga rakan. Anledning till att jag inte tog dig första gången var att någon lagt ett krondike i vägen och att hojen var som en hal ål . Mer utförligt kommer senare när linan är uppstartad.
björn.e
No:4 R600
Ps tack till alla funkisar som stod ut, jag hade åkt hem ds
ps2 A-torp är på rätt väg ds
Körde upp mig från en 31:a till en 14 plats. Det som är lite kul är att jag körde från 31:a till en 19:de på första varvet. Vill en gång till be om ursäkt till killen jag krokade ihopp med i första högern (6:e varvet?) och en till killen på Kawan du får trimma lite så sliper du bli omkörd av power Hondan på den lååånga rakan. Anledning till att jag inte tog dig första gången var att någon lagt ett krondike i vägen och att hojen var som en hal ål . Mer utförligt kommer senare när linan är uppstartad.
björn.e
No:4 R600
Ps tack till alla funkisar som stod ut, jag hade åkt hem ds
ps2 A-torp är på rätt väg ds
Last edited: