e-Lindén
Fixar och donar
bra jobbat!
tyckte den var mer snabbladdad än vanligt
tyckte den var mer snabbladdad än vanligt
"jQuery-script"???? Jag fattar inte nått men det är säkert bra...
Känns som om det tyvärr återgått till det segare idag, eller är det bara min kärra?
Du får se över din kärra på mitt sega as så funkar det fortfarande snabbt
Jag hjälper inte till att Adblocka nix.Kanon! Dock får du gärna ta bort den koden som säger att det svarta fältet till höger (med reklam på/i) inte får flyttas eller modifieras. Som det är nu så kan man inte köra AdBlock och bli av med det, och postar man en stor bild så trycks allt åt vänster alt. förminskas för att de svarta fältet är låst i position.
Den övre reklamen (Ducati) ligger ju i en svart ram som är lätt att blockera, men (för mig) så kan jag inte bli av med den högra :i-landsproblem
Jag hjälper inte till att Adblocka nix.
Stödklicka är en sak, att köpa är en annan Det är det som gör att annonsörer kommer tillbaka o betalar för SHs existens! Nåja, du får visa en skärmdump för att jag ska förstå problemet du har iaf.Fast annonserna försvinner ju vilket som, det är bara den svarta "boxen" som är kvar. Precis samma som när du scrollat förbi annonserna. Eftersom man kan ta bort den längst upp på sidan så ser inte jag något eg. skäl att låsa den till höger? Det var ju inte så innan igår heller.
För övrigt så stödklickar jag på annonserna ibland via jobbet
Det är inte det som orsakar MySQL-felet. Har lite tuff resursbegränsning kankse, men det gör inget att folk får ladda om sidan då och då.Cooolt... Nu slipper jag att den tappar bort SQL servern hela tiden när man öppnar flera fönster någorlunda fort...
Tackar så mycket!
Det är inte det som orsakar MySQL-felet. Har lite tuff resursbegränsning kankse, men det gör inget att folk får ladda om sidan då och då.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|