Snabbast någonsin på Anderstorp?

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Skåne
Hoj
FireStorm
Om man inte fattar det roliga, beror det på att man är dum i huvudet eller kan det förklaras av att man inte hört CD:n i fråga :confused:
Lyckliga du, som inte förstod. Tycker inte du är dum alls.
Du har alltså inte hört den där groddj-veln? Gick ju som plåga i radio, hemsidor och mobiltelefoner. Någon kille som lite speed:at härmar en tvåtaktsmotor. "Ba-ding-ding-ding, ba-bap-bap-bap, Brrrrrrrraaaaaaaaa, wheeeeiiiiiiiiiii" osv.

Köp inte skivan iaf., den borde förbjudas!
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Skåne
Hoj
FireStorm
Kan bero på att man inte tycker liknelsen mellan en NSR 500 och en "crazy frog" är så hysteriskt kul.
Nä, det här var ju humor på en helt annan nivå. Referensen till grodan är bara barnslig, men att köra en tvåtaktare med joystick i vardagsrummet för att reta grannen är riktigt intellektuellt roligt. :rolleyes:

På din kommentar skulle man kunna tro att jag hädat och satt en tvåtaktare som rondellhund eller något... :gnissla
 
Last edited:

Itssoeasy

Medlem
Gick med
25 Feb 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ZX6R -11
Förlåt för lite OT men vad använder ni för program när ni ser på den här? Har provat med VLC, Media player och winamp, men jag får bara ljud...:(

/M

Min version av VLC hette 0.8.6a, fixade en som heter 0.8.6c. Då funkade det! :)

Förövrigt har det här blivit en mycket konstig tråd...men vem är egentligen förvånad?

/M
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
Vet inte om det skrivits men det sägs att Kenny Bräck körde på 1.17.x med någon F3000 för något år sen. Om det nu stämmer så borde det vara snabbast någonsin, dock inget officiellt rekord då det bara var ett test.
 
Last edited:

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Snäääällla kan jag inte också få vara med och kasta lite paj tillsammans med de riktigt tuffa pojkarna i Racingforumet....
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top