Swedie skrev:
Fürstenhoff skrev:2651708Inte för att jag vill jaga mygg med en kanon men tror bestämt att han kört otroooooliga 7.28 med sin R1000K5 på ett fritt varv!!
/Fürstenhoff.
Rotorp skrev:2651968Körde inte Helmuth Dähne nåt 7,40 varv med en gammal gamal RC30?
per7 skrev:2657237Han körde på 7:43 med en RC30. Jag visste inte att han hade fått stryk ännu. Och vadå GAMMAL RC30? 275 blås rakt ner i Fuchsröhe är inte att leka med med nån hoj!
Per
jag ska dit till våren/försommaren....Mr R1 skrev:ÅK DIT NÄSTA SÄSONG!!!!!!!!!!!!!
Frixxer skrev:2651725Har inte tagit tid på sekunden, men klockan i instrumentet kan väl inte va helt åthelvete
Så mellan 8:30 å 9 min på mitt 4e varv är väl inte helt fy skamm
lycka till!IronMike skrev:2657332jag ska dit till våren/försommaren....
samåkning någon/några ?
Ej längre tillåtet enligt en osäker källa...Mr.PB skrev:2657978lycka till!
och filma ett onboard varv åtminstonde och lägg upp här
Ej tillåtet men om man gömmer kameran så den inte syns så kan man göra det ändå, jag filmade där i somras men då från min Barchetta.J.Andersson skrev:2657983Ej längre tillåtet enligt en osäker källa...
varför har dom förbjudit det då?GSXR1100R skrev:2658582Ej tillåtet men om man gömmer kameran så den inte syns så kan man göra det ändå, jag filmade där i somras men då från min Barchetta.
I övrigt så är man inte klok på en fläck om man ligger och pressar tider på ringen, säkerheten är obefintlig på ringen, om man vurpar så är risken stor att man får tugga armco.
Kör i ditt eget komforttempo och njut av den fina bansträckningen istället.
Mr.PB skrev:2658759varför har dom förbjudit det då?
är det för just det som du säger säkerheten att folk inte ska pressa sina tider?
Ivancev skrev:26581138.30 är dock inte snabbare än en carrera GT, som ligger långt under 8 min. GT3:an klarar 8min gränsen precis och GT går ordentligt mycket hårigare än 997 an.
J.Andersson skrev:2657983Ej längre tillåtet enligt en osäker källa...
GSXR1100R skrev:2658582
I övrigt så är man inte klok på en fläck om man ligger och pressar tider på ringen, säkerheten är obefintlig på ringen, om man vurpar så är risken stor att man får tugga armco.
Kör i ditt eget komforttempo och njut av den fina bansträckningen istället.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|