Snabbast? Vad välja?

JonasYZFR1

I got the power between my legs!
Gick med
2 May 2008
Hoj
Hojlös
De båda hojarna har ju rätt lika pris både i inköp och försäkring. Likaså rätt lika effekt och vikt.
Sen är ju det en smaksak vilken som är snyggast, min favorit är nog Suzukin, men det är väl för jag tycker R1an ser för.. R1ig ut =P

Men lycka till med valet, du blir nog nöjd med vad du än väljer!

Säger killen på 125a :tungan

Jaha..det är väl inget fel på 125:an jag kan nog dra dig med ska´ru se hehehehehe

Du har ju bara en 125. Har du provat en gixxer 1000 och en R1?:pannkyss :huvet

Nej men ändå jag tycker bättre om R1:an än Suckan

Last edited:

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
ja det måste verkligen vara SJUKT stor skillnad mellan dessa hojar :crash :tummenupp

Det som skiljer är typ utseendet, ta den du tycker är snyggast, det kommer nog gå snabbt så du klarar dig, brukar ju snarare hänga på föraren än på maskinen :D

Ari81

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2007
Hoj
Aha
ZX12R
zx12r.jpg

Motoya

Våga Vägra Stanna !
Gick med
4 Jun 2008
Hoj
Såld :(
Gixxer verkar vettigast. K7 går ju som ett skollat troll sägs det. R1 är ju lite med som en Volvo som sagt ;)

OC

är inte som alla andra
Gick med
28 Mar 2008
Hoj
R1
Om rettan ses kan jämföras med en volvo borde den vara grymt bra då volvos håller hur länge som helst :fattartil

MaS

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2007
Hoj
Tl1000R
Vill ha jag å, gratulera till ett kanonköp..

Släng upp lite bilder!

Mikaelzii

Mikaelzii
Gick med
7 Sep 2007
Hoj
98 R1 04 R1 06 r1 NADA får väll köpa mig en Harley??:S
Susuki vad e de låter som en pasta rätt haha R1 e ju ända rätta :D

SuzukiLover

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 k8
Skulle jag vara dig skulle jag välja GSX-R. Min k8a går fantastiskt bra, skulle just nu inte kunna tänka mig något annat, den är helt underbar...! Den har otroliga vägegenskaper samtidigt som den har ett stort effekt register. Sedan måste jag säga att de som tycker att power moden (A, B, C) är onödiga ljuger! Läge A är oerhört starkt. Läge B ger dig en gammaldags acceleration eftersom spärren släpper när den kommer in i det lite högre registret vilket ger en extra stor njutning. Läge C gör den till en 750 kubikare och passar bra om du vill ta det lite lugnare. Så den är mycket varierande och samtidigt mycket hanterbar. Det vill jag ha i en hoj, mycket balans, mycket variation och mycket effekt... Välj GSX-R!

Blev en Gixxer 1000 k7 tillslut! Svart med 3kantinga yoshimura! Ut och njuta idag tänkte jag!:tummenupp :tummenupp

Kanon val!! :yoparty

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Skulle jag vara dig skulle jag välja GSX-R. Min k8a går fantastiskt bra, skulle just nu inte kunna tänka mig något annat, den är helt underbar...! Den har otroliga vägegenskaper samtidigt som den har ett stort effekt register. Sedan måste jag säga att de som tycker att power moden (A, B, C) är onödiga ljuger! Läge A är oerhört starkt. Läge B ger dig en gammaldags acceleration eftersom spärren släpper när den kommer in i det lite högre registret vilket ger en extra stor njutning. Läge C gör den till en 750 kubikare och passar bra om du vill ta det lite lugnare. Så den är mycket varierande och samtidigt mycket hanterbar. Det vill jag ha i en hoj, mycket balans, mycket variation och mycket effekt... Välj GSX-R!

Kanon val!! :yoparty

Hmm... ja du har ju sån himla bra erfarenhet av andra hojar o dem otroliga vägegenskaperna har ju du utnyttjat till fullo på din hoj.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha