andy63
Älskar bara motorers ljud, that´s love..
Hejsan alla! Jag vill gärna veta vilka 125
r som går snabbast 0-100 ostrypta. strypta vet jag redan. de jag undrar mest om är Honda NSR -93, Yamaha TZR
tacksam för svar. Ha de gött alla!
Min..2859350Hejsan alla! Jag vill gärna veta vilka 125r som går snabbast 0-100 ostrypta. strypta vet jag redan. de jag undrar mest om är Honda NSR -93, Yamaha TZR
tacksam för svar. Ha de gött alla!
Därför min crm ser ut so mden gör, ändå ingen som hinner se det.2859445MIn äR FöÖÖöRrr FääÄN sNabbAst. JaG BrrYr MiGgG eNNndaST OmmmM T00PFaaArteEn....![]()
Snabbhet är inte det viktiga... Snyggheten är för om du kör snabbt utav helvete så kan ingen se vilken snygg hoj du kör![]()
Därför min crm ser ut so mden gör, ändå ingen som hinner se det.
glömde jag
Min Mito!
Btw, han skrev 125a![]()
Ja, inte tusan kollar upp det så varför inte?2859522JAg tror inte din heller är det... BTW va gör du när besiktnings dagen kommer ska du köra ditt med 165cc?
tror inte dom märker det.. vafan det finns ju apmånga 650 som är stypta på 8kw.. ofta dom inte fattar att det finns 40hk till i den.. nej dom bryr sig helt enkelt inte2859522JAg tror inte din heller är det... BTW va gör du när besiktnings dagen kommer ska du köra ditt med 165cc?
JAg tror inte din heller är det... BTW va gör du när besiktnings dagen kommer ska du köra ditt med 165cc?
Ja vad vill du mig?2859616herregud..
jag villo fråga dig, ärade herre, vilken mc butik är den bästa, och har det mesta i den heliga staden, rikets capitolium, stockhomo, åkk borde mano besöka..?2859629Ja vad vill du mig?
Bara undrade lite... Men den räknas ju inte som en 125:a... OMM man skiter i vad som står på papprena
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |