Näe, det förstås.. Men det bästa är ju att snuten måste riva hela hojen och sen måtta cylindern för att kunna fälla mig för trimning![]()
Det bästa för dig är att dem inte gör det
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
Näe, det förstås.. Men det bästa är ju att snuten måste riva hela hojen och sen måtta cylindern för att kunna fälla mig för trimning![]()
Just det! Han skrev 125:a!2859515Min Mito!
Btw, han skrev 125a![]()
Just det! Han skrev 125:a!
Alltså får inte din vara med!![]()
ok, Jag vill ha en snabb hoj bara, så man vet att det finns kraft i den om man vill dra påMen skriv upp vilken som är den snabbaste 125:an. Skriv hur snabbt de gör 0-100
bara det jag är intresserad av. och minst en toppfart på 135 km/h
köp min tm, går för fort..2860083ok, Jag vill ha en snabb hoj bara, så man vet att det finns kraft i den om man vill dra påMen skriv upp vilken som är den snabbaste 125:an. Skriv hur snabbt de gör 0-100
bara det jag är intresserad av. och minst en toppfart på 135 km/h
Min klassas iaf som det!![]()
Ska du ha både en snabb hoj och bra acc så får du leta efter lite större kubik, men ska du ha en 125a med bra acc så är det någon av enduro/motard-hojarna. Dom har bäst acc, Ska du ha en snabb hoj så är sportmodellerna dom bästa. Cagiva Mito har högsta toppfarten från fabrik om du undrar.
cbr..2861210viken 125cc med 11kw går snabbast då??
Men RS är snabbare...
Och den låter coolare
http://www.youtube.com/watch?v=nQqiyfSH9Qw&mode=related&search=
ok, så någon av enduro/supermotard hojarna är snabbast i axx? Då ska jag fråga en annan fråga, vad finns det för 125 enduro/motard hojar som är 125 reggade? eller kan man regga en cross till lagliga? ha de gött alla!
Cbr´n är inte snabbast orginal den e strypt till ca 9kv och toppar ca 125-135
aprilian (rs) är snabbare ca 130-140 skulle jag tro
ok, så någon av enduro/supermotard hojarna är snabbast i axx? Då ska jag fråga en annan fråga, vad finns det för 125 enduro/motard hojar som är 125 reggade? eller kan man regga en cross till lagliga? ha de gött alla!
Minimoton ägde båda 2![]()
inte strypt. en rs typ 03:a strypt (om nån nu lyckas få tag på en strypt begangnad 125:a..) är seg som ett as.2861228Cbr´n är inte snabbast orginal den e strypt till ca 9kv och toppar ca 125-135
aprilian (rs) är snabbare ca 130-140 skulle jag tro
Jo jag vet men mito hade sämst ljud av dem 3 enligt mig då
Mito hade sämst ljud sa du ju, Du har inte hört min, det märker jag..![]()
Skryter man så måste man lägga in ljudfil.2861288Mito hade sämst ljud sa du ju, Du har inte hört min, det märker jag..![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |