Snabbaste 125:an?

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Näe, det förstås.. Men det bästa är ju att snuten måste riva hela hojen och sen måtta cylindern för att kunna fälla mig för trimning :tummenupp

Det bästa för dig är att dem inte gör det:D haha tänk den dagen poliser börjar mecka vid väggrenen :tungan

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Hehe hela tråden spårade ur helt ju:p snabbast 0-100 km/h är väll ktm/husqvarna/gasgas/tm skulle jag tippa på.

andy63

Älskar bara motorers ljud, that´s love..
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
hondan såld. Snart hoj igen!
ok, Jag vill ha en snabb hoj bara, så man vet att det finns kraft i den om man vill dra på :D Men skriv upp vilken som är den snabbaste 125:an. Skriv hur snabbt de gör 0-100 :) bara det jag är intresserad av. och minst en toppfart på 135 km/h

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Just det! Han skrev 125:a! :fakta

Alltså får inte din vara med! :arsele

Min klassas iaf som det! :arsele
:)

ok, Jag vill ha en snabb hoj bara, så man vet att det finns kraft i den om man vill dra på :D Men skriv upp vilken som är den snabbaste 125:an. Skriv hur snabbt de gör 0-100 :) bara det jag är intresserad av. och minst en toppfart på 135 km/h

Ska du ha både en snabb hoj och bra acc så får du leta efter lite större kubik, men ska du ha en 125a med bra acc så är det någon av enduro/motard-hojarna. Dom har bäst acc, Ska du ha en snabb hoj så är sportmodellerna dom bästa. Cagiva Mito har högsta toppfarten från fabrik om du undrar.

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2860083 ok, Jag vill ha en snabb hoj bara, så man vet att det finns kraft i den om man vill dra på :D Men skriv upp vilken som är den snabbaste 125:an. Skriv hur snabbt de gör 0-100 :) bara det jag är intresserad av. och minst en toppfart på 135 km/h
köp min tm, går för fort..

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj

andy63

Älskar bara motorers ljud, that´s love..
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
hondan såld. Snart hoj igen!
ok, så någon av enduro/supermotard hojarna är snabbast i axx? Då ska jag fråga en annan fråga, vad finns det för 125 enduro/motard hojar som är 125 reggade? eller kan man regga en cross till lagliga? ha de gött alla!

stingray180rx

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Hoj
Aprilia rs 125
ok, så någon av enduro/supermotard hojarna är snabbast i axx? Då ska jag fråga en annan fråga, vad finns det för 125 enduro/motard hojar som är 125 reggade? eller kan man regga en cross till lagliga? ha de gött alla!

Enligta vad jag har "hört" så kan man bara regga om enduro hojar som upp fyller eu kraven tex. ktm exe Tm mf inte tex, suzuki rm yamaha yz
kort och gott bara dom hojarna som säljs som enduro från börgan

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Cbr´n är inte snabbast orginal den e strypt till ca 9kv och toppar ca 125-135
aprilian (rs) är snabbare ca 130-140 skulle jag tro

Nej tyvär det är bara att CBR för 0-100 på 11 sek kanske medans RS gör 0-100 på 20 strypt enligt tester så går CBR bäst 11 kw men ostrypt så är den ganska körd

CRM, DT, WR, EXC, TM,
dem jag kommer på nu

Minimoton ägde båda 2:D

Jo jag vet men mito hade sämst ljud av dem 3 enligt mig då

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2861228 Cbr´n är inte snabbast orginal den e strypt till ca 9kv och toppar ca 125-135
aprilian (rs) är snabbare ca 130-140 skulle jag tro
inte strypt. en rs typ 03:a strypt (om nån nu lyckas få tag på en strypt begangnad 125:a..) är seg som ett as.

Bike hade ett test för nått år sen. cbrn va klart snabbast. (alla va strypta)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy