nästan så som min farsa gjorde med min när jag hade nytt däck :kocko men han la den inte ner utan dete bara släpte lite som han saJokela skrev:
HönaPower skrev:"This guy goes to a local Yamaha dealer and buys a new bike"
Är jag helt ute & cyklar, men är inte det där en Fireblade?
Tack !iuridae skrev:Testa den här länken http://media2.big-boys.com/bbfiles/fastbikecrash.wmv
Fick jag inte säga det självkaZmur skrev:Den enda person som jag kan tänka mig vara i samma klass här på SH är brinckis.
brinckis skrev:Fick jag inte säga det själv
Jag behövde iallafall 15-20 sec på mig. Och lika brutalt blev det inte heller ... jag "bara" la mig ner snyggt och försiktigt. :kocko
Har du inte fixat din hoj än?
sandstream skrev:En sån funktion hade varit grejt, trådskaparen borde "äga" tråden och är det tex mindre än 5 svar så borde man kunna ta bort den.
(Gjorde själv en groda nyss med en poll och hade gärna velat kunna tagit bort den).
TIPS! Köp en riktig hoj ... en japanarekaZmur skrev:
Den ska upp till Nilssons Motor i Skånes-Fagerhult om några dagar. Men det tar nog sin lilla tid eftersom ingen i Sverige verkar ha Cagivadelar hemma. Inte ens Biscaya kunde hjälpa mig
Du kan sponsra mig... jag lovar att ha hela hojen fylld med B-Racing dekalerbrinckis skrev:TIPS! Köp en riktig hoj ... en japanare
Betalar Andreas dig så dåligt eller gör så dåligt jobb?kaZmur skrev:Du kan sponsra mig... jag lovar att ha hela hojen fylld med B-Racing dekaler
Jag gör ett dåligt jobbbrinckis skrev:Betalar Andreas dig så dåligt eller gör så dåligt jobb?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|