djulle
Medlem
jag blev tvungen att slå av pga bilar men mätarfart 293. Får prova med gps en tom sommardag.
Fordon Ktm har en glädje mätare utan dess like.
Jag skrev ju ktm/h och inte km/h
Hur fjolligt är inte det då...Ett hett (och hemligt!) tips är ju att lägga er mot tanken så slipper ni den värsta vinden
Är du verkligen säker på det? Jag pressade nyligen en K 1300 S HP längs 7-8 mil Autobahn och tangerade 280 i mätarfart en gång.Jag var uppe i 282ktm/h och då fanns det en del kvar innan varvstoppet.
Jag tror att Fordon syftar på sin egen KTM 1290 R.Är du verkligen säker på det? Jag pressade nyligen en K 1300 S HP längs 7-8 mil Autobahn och tangerade 280 i mätarfart en gång.
En bild säger mer än tusen ord...
Håller inte med dig. Alltid gillat R 1200 C och har sett väldigt många glidare som ser avsevärt tråkigare/fulare ut.BMW bygger nog rätt ofta bra hojar men designavdelningen har inte alla hästarna i stallet. Inte alltid i a f. Det här är det värsta missfostret jag har sett.
Har inte maxat tuono'n, men min gamla ninja låg å studsa på 320 på mätarn, å den hade en maxhastighet i pappret på runt 280. tror dom flesta har glädjemätare som heter duga
V4an gör bara runt 270. Med mig på inte ens det, så både BMW och KTM är snabbare. Hur intressant det nu är på dessa hojar...?
Aprilia brukar normalt ligga på 3-4%, åtminstone på de stora hojarna. Generellt kan man nog räkna med ca 7-8%. Fråga mig inte varför...
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|