Snabbaste varv med Nalle Puh förpackat med röda däckvärmare!

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
950 SE
Morrontrött, svårväckt? jag? Känner inte alls igen mig i det :) Men kl 05:00 är det ju förlåtligt att försova sig! Man kan ju inte ens kalla det morron utan det är ju mer natt!

Jag vill passa på att tacka depågrannarna (Team ninja racing) för allt kaffe dom varit så snälla och bjudit på. Måste också speciellt tacka Love för den förädlade malten han bjöd på, hade aldrig överlevt Ullaredsbesöket utan dess stärkande verkan! :D
 

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Jäderfors (Sandviken)
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09


Jag vill passa på att tacka depågrannarna (Team ninja racing) för allt kaffe dom varit så snälla och bjudit på. Måste också speciellt tacka Love för den förädlade malten han bjöd på, hade aldrig överlevt Ullaredsbesöket utan dess stärkande verkan! :D

Var ju bara trevligt med lite sällskap. Synd att ni hade så bråttom iväg annars hade du hunnit med en till:tungan
 

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
950 SE
Var ju bara trevligt med lite sällskap. Synd att ni hade så bråttom iväg annars hade du hunnit med en till:tungan

Blir ju fler tävlingar nästa år (förhoppningsvis) :D Och oss kommer ni nog aldrig att bli av med som depågrannar (om jag får bestämma iaf) :tummenupp

Förhoppningsvis kommert ett tält som håller för lite vind också införskaffas så ni slipper gå ut mitt i natten och riva det!
 
Last edited:

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
950 SE
Tack!

Bråttom och bråttom, klockan visade 06.20 på måndagsmorgon innan jag var hemma...

Han menar till Ullared, och dit var det inte jag som hade bråttom! Snarare därifrån :D

Jag käkade frukost och åkte till jobbet efter att ha klivit av hemma vid 06:00. Var faktiskt ovanligt tidig till jobbet vilket gjorde mina jobbarkompisar något förvånade! Då jag berättade att jag precis kommit hem konstaterade dom att den enda möjligheten för mig att komma tidigt till jobbet är att jag aldrig går i säng :)
 
Last edited:

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
umeå
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
950 SE
var det HELA sanningen??? :D :D

Japp det är hela sanningen :rolleyes:

Däremot så handlade jag en tandkrämstub och en flaska Bräkleen på GeKå:s. Jag var nog årets sämsta kund där :D

Var dock sugen på att köpa en kamera med ett längre objektiv än ditt, hade mindervärdeskomplex hela helgen med RJ:s fåniga kamera :D
 

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
umeå
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
Japp det är hela sanningen :rolleyes:

Däremot så handlade jag en tandkrämstub och en flaska Bräkleen på GeKå:s. Jag var nog årets sämsta kund där :D

Var dock sugen på att köpa en kamera med ett längre objektiv än ditt, hade mindervärdeskomplex hela helgen med RJ:s fåniga kamera :D


visst borde RJ köpa en canon eos d5
så man slipper skämmas när man fotar
här finns den

http://www.cyberphoto.se/?http://www.cyberphoto.se/info.php?article=5D24400

endast 45995kr:tummenupp


men en 1D klarar 10b/s.....dock priset.....:huvet
 
Last edited:

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Jäderfors (Sandviken)
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09
Blir ju fler tävlingar nästa år (förhoppningsvis) :D Och oss kommer ni nog aldrig att bli av med som depågrannar (om jag får bestämma iaf) :tummenupp

Förhoppningsvis kommert ett tält som håller för lite vind också införskaffas så ni slipper gå ut mitt i natten och riva det!

Vi får nog hjälpas åt att övertyga RJ om han ska åka GRÖN hoj nästa år så han smälter in lite bättre bland oss andra efter "kawagatan" i depån :tungan
Fast den här gången var det ju bra att han åkte Yama.
Efter att ert tält blåst sönder i stormen ställde vi in hans hoj i vårt tält som "stänkskydd" mot ev yrande grus och annat löst bråte , DET hade vi juh inte viljat offrat en Kawa på :D :D
 

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
umeå
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
Vi får nog hjälpas åt att övertyga RJ om han ska åka GRÖN hoj nästa år så han smälter in lite bättre bland oss andra efter "kawagatan" i depån :tungan
Fast den här gången var det ju bra att han åkte Yama.
Efter att ert tält blåst sönder i stormen ställde vi in hans hoj i vårt tält som "stänkskydd" mot ev yrande grus och annat löst bråte , DET hade vi juh inte viljat offrat en Kawa på :D :D

vet du var RJ har sitt "hjärta"......han har varit/är i kawa träsket:D
 

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
950 SE
Jag råkar ju veta att det står minst en grön hoj i RJ:s garage, så helt oövertalbar är han nog inte :tungan
 

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Jäderfors (Sandviken)
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09
RJ!!!!
BRH:s demo6:a är till salu.. Den som G:sson vann på Knutstorp med.. Den gör ju bevisligen låga 02-tider där iaf...

TJÖÖP !!!!!!
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
RJ!!!!
BRH:s demo6:a är till salu.. Den som G:sson vann på Knutstorp med.. Den gör ju bevisligen låga 02-tider där iaf...

TJÖÖP !!!!!!
Jo Kawan är fin men min Yamaha har gjort 01-tider i händer på sin före ägare så du får nog komma på något bättre övertalningsförsök...
 

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Jäderfors (Sandviken)
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09
Jo Kawan är fin men min Yamaha har gjort 01-tider i händer på sin före ägare så du får nog komma på något bättre övertalningsförsök...

Jajaja...
Du kan ju alltid köpa Fredriks 05:a. Den har G:sson kört 01:eek:r med.
Så kan Fredrik köpa 07:an :D :D

PS. har knappt börjat tjata än :D
 

Ninjarookie

#42 Rookie 600
Gick med
7 Oct 2006
Ort
Södern
Hoj
ZX6R-07, ZX6R-09
Tjappa.

Kulig rapport.
Undrar bara hur överdriven konsumption av bananer skulle kunna klassas som c vitamin doping, i så fall ligger du risigt till. Fan om man bara hade satt i sig ett par bananer och kanske ett kexchoklad så hade man sluppit att bli varvad. Snyggt kört ivarje fall och du e en solklar A fighter nästa år.

Länge leve Chiquita
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top