castrol oljan är mycket bra sen finns det biltema som fungerar helt okej faktisktDjFlow skrev:2540884Vilken olja ska jag ha till min rs 06:a har gått 73 mil?
Vet inte vart ifrån jag fått det men är inte castrol "för tungt" för en rs i början? och så skulle jag vilja ha hela namnet på oljan. Eller spelar det ingen roll..? bara det är 2-takts olja?gileraaa skrev:2540896castrol oljan är mycket bra sen finns det biltema som fungerar helt okej faktiskt![]()
Ok.. Nån med en RS som kan svara..??? för jag ser att du har en yz 125Mxburn skrev:2540951jag brukar nog ta den helsyntetiska oljan tror jag..(den me en gokart på)
castrol är ju ett säkert köp sen kan du fråga återfösäljaren iställetDjFlow skrev:2540958Ok.. Nån med en RS som kan svara..??? för jag ser att du har en yz 125
Castrol är inte rekomenderad till RS.gileraaa skrev:2540963castrol är ju ett säkert köp sen kan du fråga återfösäljaren istället
ok, varför??Lundgren skrev:2540969Castrol är inte rekomenderad till RS.
ok, varför?? Och vilken ska jag hellre ta??Lundgren skrev:2540969Castrol är inte rekomenderad till RS.
Vet att DP spyr tarmarna ur sig på Castrol iaf.DjFlow skrev:2540970ok, varför??
ok, varför?? Och vilken ska jag hellre ta??
Men dp säger ju att man inte ska göra det? :S fan d här blev svårare än jag trodde...Ljunghusen skrev:2541028Jag tycker du ska köra på en helsyntet, ex Castrol tts
DjFlow skrev:2541043Men dp säger ju att man inte ska göra det? :S fan d här blev svårare än jag trodde...
Vart finns agip city att köpa då??Lundgren skrev:2540959Agip city är rekomenderat till rs:en.
DjFlow skrev:2541075Ok. Tack för alla svar. Nu en sista ggn.. Jag har en Aprilia rs 125 06:a som har gått 73 mil. Exakt vilken olja ska jag köpa? Och helst vart finns den att köpa? Castrol och biltemas hittar jag, men resten har ja knappt hört talas om.
Vart finns agip city att köpa då??
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |