FinaFisken
They made me do it!
Du märkte juh själv hur spännande vi hade det idag. "Jobbat" i 12h idag *host*..
de var riktigt tungt att "jobba" idag.. huu va drygt orkar inte med fler sådana dagar..
Du märkte juh själv hur spännande vi hade det idag. "Jobbat" i 12h idag *host*..
de var riktigt tungt att "jobba" idag.. huu va drygt orkar inte med fler sådana dagar..
Tycker det börjar gå inflation i små korta dämpare nu.
(jag är bara avundssjuk) Det blir snyggt!!!!
Vet någon här när kvällsträningarna på Anderstorp drar igång??
Brukar stå på http://www.arc.nu/ fast just nu finns det ingen information på det. Men tycker ju att det borde komma ut snart!!!
Brukar stå på http://www.arc.nu/ fast just nu finns det ingen information på det. Men tycker ju att det borde komma ut snart!!!
lever du??
har inte sett dej på jobbet på 2 månader lr nått
Har kikat där också. Blir inte klok på den sidan. Det framgår inte vad det kostar att vara medlem kontra att icke vara medlem och pynta kvällsträningar. Givetvis är man ute efter det mest prisvärda alternativet. Borde innebära att man är medlem, men hittar som sagt var magert med info.
//KaliZ
Tack, du är ju en uppslagsbok!!!Om du ska köra några stycken kvälls åk så e det billigare att va medlem! har för mig att man betalar 400 i medlelsavgift och sen 200 vid varje tillfälle! Annnars kostar det 400 per kväll! Men medlemsavgiften kan du lösa på plats gjorde vi förra året!
Linus glömde en spritflaska och den smakar gott eller just det två stycken var det =) .
WIHOO ledig en vecka nu! UNDERBART! Lite småfull är man med!! Tihii.. Gäller att passa på när man väl är ledig! Hepp hepp tror nog allt att Linus flaskor bjuder på en black russian till.. Tackar och bugar!
Skål och god natt
Ne man vet ju vart du jobbar och håller till så man går ju om vägar!!!!
Oj han knappt köra 2 mil innan jag fick punktering på bakhjulet
Så jävla tråkigt så imorgon blir de ett nytt, sen ska jag ut och köra
tänkte bara nämna att det är sh-pub i kalmar den 26/4 om det är nån som är sugen...
Håll dig till ämnet nu!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |