Snacka om allt!!!!

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
HEJ HOJVÄNNER SNART KANSKE VI KAN UT OCH BRUMMA IGEN OM EN SISÅDÄR 2-3 MÅNADER TILL AV ABSTINENS hade fint fifan :)

SwedenBamse

Dr.Slappy
Gick med
30 Jul 2011
Hoj
Yamaha MT-10
Ut med det gamla och in med det nya. Precis sålt min hoj och köpt en z1000-10 :DD
Dock lite tjurigt att jag inte kan köra den än. Gaah långt kvar till våren;)

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Ja abstinensen finns helt klart här. Även hos mig. Jag försöker bota min genom att beställa smågrejer till hojen på ebay och planera in och boka några ban-dagar. Funkar liiite iaf :D

Plazmite

Sporthojsnörd
Gick med
4 Jun 2009
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Abstinens.. tycker man börjar bli smått psykiskt skadad :näsblod Även jag sitter och småhandlar lite blingbling till hojen på ebay, har blivit ett par korta broms/kopplingshandtag från hongkong 250 spänn!? funkar finfint verkar vara bra grejjer trots priset. Har även bytt alla synliga bultar på motorn till eloxerade, blåa som resten av hojen förstås.
Lyckades även komma över ett nytt skinnställ för en billig peng :)

Nån mer som va uppe på mässan och dräglade över alla hojar?

Plazmite

Sporthojsnörd
Gick med
4 Jun 2009
Hoj
Mjo där var mycket folk i lördags.. Gick förbi utanför i söndags vid 12tiden, då var det inte ens kö in till mässan:S

Diezel

Nu på banan!
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
ZX10R & Snart ihop-plockad Café Racer
Jo längtar gör man ju... Särskillt i går när solen sken som fan...

Funderar dock på om man ska byta hoj. Nån som är sugen på en Retta? :)

SwedenBamse

Dr.Slappy
Gick med
30 Jul 2011
Hoj
Yamaha MT-10
Sådär ja, premiärturen idag. Jag och en polare kunde inte hålla oss utan bara va tvunga att dra ut idag:p Ahh vilken känsla:kär. Dock lite kallt och mycket grus. Nu om nått så längtar man till varmare dagar:D

Plazmite

Sporthojsnörd
Gick med
4 Jun 2009
Hoj
Jag var jävligt nära att ta ut hojen idag.. meen väntar nog några veckor till:4skrika

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Kommer inte köra med er i sommar är nu hojlös :) men fick inahandla mig en cross istället

Plazmite

Sporthojsnörd
Gick med
4 Jun 2009
Hoj
Du får väl haka på fast i diket jämte vägen då :yoparty

Idag kunde jag fan inte hålla mig längre. Släpade ner hojen från lägenheten till garaget. Körde en liten sväng runt stan bara för att.. Men jäävlar va gött det va:D Drog iväg med ett smile från öra till öra:D Var väl ute en 20 min eller nått, fingrarna höll på att ramla av men det var det fan värt :D

SwedenBamse

Dr.Slappy
Gick med
30 Jul 2011
Hoj
Yamaha MT-10
Du får väl haka på fast i diket jämte vägen då :yoparty

Idag kunde jag fan inte hålla mig längre. Släpade ner hojen från lägenheten till garaget. Körde en liten sväng runt stan bara för att.. Men jäävlar va gött det va:D Drog iväg med ett smile från öra till öra:D Var väl ute en 20 min eller nått, fingrarna höll på att ramla av men det var det fan värt :D

Helt rätt :) Blir nog en runda till på fredag för mig. Sägs att det ska vara 9 grader och sol:D

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VTR 1000F Firestorm
Jag har bestämt mig för att byta underlag och köra enduro istället, så om någon är intresserad av en Firestorm -98 med 1800 mil så är det bara att hojta. Hojen står i Lessebo kommun.

Eventuellt är byten intressanta mot 250cc enduro, fyrtakt och antingen Honda, Yamaha eller möjligen KTM.

SwedenBamse

Dr.Slappy
Gick med
30 Jul 2011
Hoj
Yamaha MT-10
Tja. idag tänkte jag och en polare att dra ut och köra lite, så om det finns nån mer som är sugen så är det bara att höra av sig.'
0703911527

Plazmite

Sporthojsnörd
Gick med
4 Jun 2009
Hoj
Tja. idag tänkte jag och en polare att dra ut och köra lite, så om det finns nån mer som är sugen så är det bara att höra av sig.'
0703911527

Jag hade gärna hakat på om jag hade hunnit idag.. Men jag tror att jag mötte dig och nån annan hoj på vägen mellan Gemla och Alvesta igår? Såg ut som en z1000 iaf :)

Så jävla härligt med lite vårväder nu!!

SwedenBamse

Dr.Slappy
Gick med
30 Jul 2011
Hoj
Yamaha MT-10
Jag hade gärna hakat på om jag hade hunnit idag.. Men jag tror att jag mötte dig och nån annan hoj på vägen mellan Gemla och Alvesta igår? Såg ut som en z1000 iaf :)

Så jävla härligt med lite vårväder nu!!

Okej, stämmer nog mycket riktigt. Vi hade polisbussen framför oss hela vägen in till stan:huvet.

Idag var det bara underbart att köra:yoparty Blev ett gäng på 4 st

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Är det någon snäll rackare som kan låna ut ett depåstöd fram till mig?
Jag tänkte byta framdäck nu snart...

PMa om ni har ett till utlånes/hyra...

Cheers...

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...