Snacka om att man blir sugen

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
hållundan skrev:
Jag köpte ett svindyrt smycke till en mycket speciellt person, det gick sådär bra efter det. Fast det kanske berodde på andra orsaker, vad vet jag?
Det är iofs kul överlag att ge bort grejer. :)
Nu är jag ju ingen krimskramsälskare, jag skulle knappast uppskatta att få ett smycke varje jul, födelsedag etc. (när ska man ha på sig allt detta?)
Utan det är ett visst specifikt smycke jag är ute efter :)
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Mirran skrev:
Rosor och smycken är dom bästa presenterna man kan få som kvinna :)

Äh vilket blaj..... som hojkörande kvinna är däck o annat hojrelaterat det bästa man kan få. :tomten

Fast egentligen så räcker det med en rejäl dos uppskattning. I alla fall för min del.
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Madhonda skrev:
Äh vilket blaj..... som hojkörande kvinna är däck o annat hojrelaterat det bästa man kan få. :tomten

Fast egentligen så räcker det med en rejäl dos uppskattning. I alla fall för min del.

Hellre ett bromshandtag till hojen som gör att jag kan mecka fast och ge mig ut och köra än en bukett rosor. :fakta

Roligast att få är trots allt upplevelser, små som stora. :tummenupp
 

Nettan

Nettan
Gick med
28 Oct 2003
Ort
Västmanland, köping
Hoj
Honda cbr blade -95 (min man gasar o jag sitter bakpå)
Bikerbitch skrev:
Jag tycker den bästa "presenten" man kan få är kärlek. Sen är jag nöjd.
Håller med dej... att få kärlek och värme, :krama (och blommor) är nog det bästa en tjej uppskattar. Ett smycke ibland e inte helt fel det heller, men där handlar det absolut inte om hur dyrt det va, utan tanken med det hela..Behöver alltså inte va nåt extremt jätteäkta, är glad för allt. :)
Nettan
 

Mirran

Tjolahopp!
Gick med
26 Sep 2004
Ort
I ett ännu gulare hus..
Hoj
Tröttnat..
Madhonda skrev:
Äh vilket blaj..... som hojkörande kvinna är däck o annat hojrelaterat det bästa man kan få. :tomten

Fast egentligen så räcker det med en rejäl dos uppskattning. I alla fall för min del.
Alla gillar vi ju olika saker att få..hojgrejer kan jag köpa själv.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Frågan är bara, hur ofta köper ni saker till karlarna för att visa eran uppskattning? Ibland får jag känslan att det bara är killarna som köper och köper o köper massa prylar, annars blir tjejen sur.
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Madhonda skrev:
Äh vilket blaj..... som hojkörande kvinna är däck o annat hojrelaterat det bästa man kan få. :tomten

Fast egentligen så räcker det med en rejäl dos uppskattning. I alla fall för min del.

Precis.. Nu snackar vi..

Eller en liten överaskning såsom frukost på sängen eller vad som helst.. Jag vet att jag skulle uppskatta att hon lagat min favoriträtt och köpt hem ett gott vin än att hon köpt en present..

Bikerbitch skrev:
Frågan är bara, hur ofta köper ni saker till karlarna för att visa eran uppskattning? Ibland får jag känslan att det bara är killarna som köper och köper o köper massa prylar, annars blir tjejen sur.

Jag gillar iofs att köpa något lite nu och då. (aldrig smycken å blommor)

Men det blir ju saker som är användbara såsom kanske en parfym, en jacka eller något sådant...
 

Fakkverk

Nu med mustasch!
Gick med
3 Nov 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Cagiva Freccia c12R -90
@Bikerbitch:

Dejtsugen? Jag kan vara otroligt trevlig när jag väljer att visa den sidan!
Vidare ställer jag öppna frågor som stimulerar dig till att berätta om dig själv och dina värderingar.
Nu & då kastar jag in ett kontroversiellt svar som ger den glödande diskussionen mer syre.

Sammanfattningsvis upplever du en känsla du inte riktigt vet hur du ska hantera när du säkert anlänt till ditt hem. Spännande och smått erotisk, ackompanjerad av rädslan inför att du givit dig hän till en främmande karl i ett så tidigt skede. Jag sover aldrig över efter första dejten.

/ Johan
 

Mirran

Tjolahopp!
Gick med
26 Sep 2004
Ort
I ett ännu gulare hus..
Hoj
Tröttnat..
Bikerbitch skrev:
Frågan är bara, hur ofta köper ni saker till karlarna för att visa eran uppskattning? Ibland får jag känslan att det bara är killarna som köper och köper o köper massa prylar, annars blir tjejen sur.
The best a man can get Alladin ask. :tummenupp :hihi
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Fakkverk skrev:
@Bikerbitch:
Dejtsugen? Jag kan vara otroligt trevlig när jag väljer att visa den sidan!
Vidare ställer jag öppna frågor som stimulerar dig till att berätta om dig själv och dina värderingar.
Nu & då kastar jag in ett kontroversiellt svar som ger den glödande diskussionen mer syre.
Sammanfattningsvis upplever du en känsla du inte riktigt vet hur du ska hantera när du säkert anlänt till ditt hem. Spännande och smått erotisk, ackompanjerad av rädslan inför att du givit dig hän till en främmande karl i ett så tidigt skede. Jag sover aldrig över efter första dejten.
/ Johan

Lessen, där sprack det direkt.. :rolleyes:
Skämt åsido. Jag är inte dejtsugen och hoppas jag inte blir det på bra många år då jag har en fantastisk karl. Samt är bonusmamma och hundägare:yoparty
Men jag har trevliga väninnor som skulle behöva en trevlig karl!

Mirran skrev:
The best a man can get Alladin ask. :tummenupp :hihi

Ja det är riktigt! Man ska köpa saker till dom som man har nytta av själv :tummenupp
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Bikerbitch skrev:
Frågan är bara, hur ofta köper ni saker till karlarna för att visa eran uppskattning? Ibland får jag känslan att det bara är killarna som köper och köper o köper massa prylar, annars blir tjejen sur.
Näe, stopp nu. Nu känslar du fel:)
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top